فرهنگ و هنر

حمله نویسنده سابق رسانه‌های مدعی اصلاحات به چنگیز جلیلوند!

چنگیز جلیلوند

سینمایی‌نویس سابق نشریات مدعی اصلاحات، به چنگیز جلیلوند حمله کرد!

به گزارش مشرق، پس از درگذشت «چنگیز جلیلوند» برخی از رسانه‌های معاند نظیر «صدای آمریکا» خبر درگذشت او را منتشر نکردند و برخی نیز مانند «بی‌بی‌سی فارسی» در گزارش‌هایشان، تجربیات بازیگری یک دهه اخیر جلیلوند در آثاری چون «قلاده‌های طلا» و «معمای شاه» را سانسور کردند. اما یک قلم به مزد سابق رسانه‌های زنجیره‌ای که پس از مهاجرت به خارج از کشور، به خدمت ‌رسانه‌های ضدایرانی درآمده است این‌بار برای سایت «رادیو فردا» (وابسته به دولت آمریکا) قلم به دست گرفته و به مرحوم چنگیز جلیلوند تاخته که چرا در فیلم‌ها و سریال‌هایی با موضوع انقلاب بازی کرده است!

وی بازی جلیلوند در فیلم «قلاده‌های طلا» را موجب سرافکندگی دانسته و بازی او در سریال «معمای شاه» را نیز بلایی دانسته که بر سر کارنامه وی آمده است!

گفتنی است، مرحوم چنگیز جلیلوند در یک دهه پایانی زندگی‌اش، مسیری متفاوت را در عرصه هنر برگزیده بود که حاصل آن نقش‌آفرینی در آثاری چون «قلاده‌های طلا»، «معمای شاه» و سریال در حال تولید «سلمان» بود. برخی از منتقدان و سینمایی‌نویسان نشریات زنجیره‌ای تبدیل به مافیایی برای تبلیغ سینمای سیاه و تخریب و تخطئه فیلم‌های منتسب به جریان انقلاب و هنرمندانی که در این آثار نقش‌آفرینی می‌کنند شده‌اند.

منبع: کیهان

  • شهر خبر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن