اجتماعی

حناچی درباره آزمون استخدامی شهرداری تذکر گرفت

يکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۰:۴۲ حناچی درباره آزمون استخدامی شهرداری تذکر گرفت

عضو شورای شهر تهران با تذکر به حناچی درباره آزمون استخدام دستیار مدیران شهری گفت: جذب تحصیلکرده‌های رشته محیط زیست در این آزمون مورد توجه قرار نگرفته است.

حناچی درباره آزمون استخدامی  شهرداری تذکر گرفت

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در تذکری به شهردار تهران درباره برگزاری آزمون استخدامی اظهار داشت: در بودجه شهرداری پس از حوزه حمل و نقل، حوزه خدمات شهری و ایمنی بیشترین بودجه را دارد و از کل بودجه حوزه‌ها، 20.8 درصد از آن مربوط به مدیریت بحران و خدمات شهری است.

وی افزود: علی‌رغم این آمار، در بین رشته‌های مورد نیازی که برای آزمون دستیاری شهرداری تهران درنظر گرفته شده، رشته محیط‌زیست، ایمنی، خدمات و فضای سبز وجود ندارد و تنها از رشته‌های علوم اقتصادی، علوم اجتماعی، مدیریت، مهندسی عمران، مهندسی صنایع، مهندسی ارتباطات و معماری و شهرسازی درنظر گرفته شده است.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: رشته محیط زیست در گرایش‌های مختلف آب،‌ مهندسی ایمنی، زیست‌شناسی گیاهی، مهندسی آبخیزداری و مهندسی فضای سبز فعال است و می‌توان از این رشته‌ها در شهرداری تهران استفاده کرد.

نوری خاطرنشان کرد: جای تعجب است که برای حوزه‌ای که بخش عمده‌ای از اعتبارات و مأموریت‌های شهرداری در آن انجام می‌شود، در آزمون استخدامی به آن توجهی نشده است، بنابراین درخواست دارم که معاونت برنامه‌ریزی شهرداری این موضوع را مورد توجه قرار دهد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن