اجتماعی

خدمت رسانی پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) در 240 روز بحرانی

دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ – ۱۱:۰۴ خدمت رسانی پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) در 240 روز بحرانی

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) گفت: پرسنل این سازمان 240 روز است که در بحرانی بی سابقه در حال خدمات رسانی به شهروندان داغدار هستند و تمام تلاشمان را در تکریم شهروندان و مراجعه کنندگان انجام داده ایم.

خدمت رسانی پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) در 240 روز بحرانی

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، سعید خال، مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) در دیدار با سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهارداشت: پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) 240 روز است که در بحرانی بی سابقه در حال خدمات رسانی به شهروندان داغدار هستند و تمام تلاشمان را در تکریم شهروندان و مراجعه کنندگان انجام داده ایم.

وی با اشاره به تجربه موفق همکاری دو مجموعه سازمان بهشت زهرا(س) و پلیس راهور در روزهای پایانی سال گذشته تصریح کرد: یکی از تجربه های بسیار موفق در همکاری پلیس راهور تهران و سازمان بهشت زهرا(س) اطلاع رسانی به موقع برای عدم حضور شهروندان در پنجشنبه و جمعه پایانی سال 1398 بود که بازتاب خوب و گسترده ای بین مردم و مسوولین داشت.

سردار محمدحسین حمیدی، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ نیز در این دیدار ضمن بیان اهمیت رضایتمندی مردم از نهاد های خدمات رسان گفت: سازمان بهشت زهرا(س) جایگاه خاصی در بین سازمان ها و نهادهای خدمت رسان به لحاظ نظم، انظباط و رضایتمندی مردم دارد.

وی افزود: سازمان بهشت زهرا(س) با توجه به همین اهمیت و جایگاهی که نزد مردم دارد و با توجه به مراجعه گسترده به آن به ویژه در روزهای تعطیل و آخر هفته یکی از اهداف مأموریتی ما تعریف شده است که بسیار هم اهمیت دارد.

سردار حمیدی تصریح کرد: هدف مشترک تعریف شده برای هر دو نهاد پلیس راهور و مدیریت سازمان بهشت زهرا(س) آسایش، آرامش و رضایتمندی مردم می باشد.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر سازمان بهشت زهرا(س) در شرایط بحرانی قرار دارد که این موضوع یک حالت فوق العاده برای این سازمان ایجاد کرده و همه ما وظیفه داریم تا با سازمان بهشت زهرا(س) همراهی و همکاری کنیم.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه افزود: علاوه بر سازمان بهشت زهرا(س) شما مسئولیت شهرداری حرم مطهر حضرت امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را نیز بر عهده دارید که این جایگاه بلند و رفیع نیز جزء اهداف ماموریتی مهم و استراتژیک پلیس راهور تهران محسوب می شود و از این نظر نیز با هم همکاری گسترده ای در محدوده جغرافیایی این منطقه داریم و افتخار پلیس راهور عملکردی است که در آن رضایتمندی و خوشنودی حضرت امام و شهدا در آن باشد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن