اقتصادی

خسارت سنگین یخبندان به شرکت‌های بیمه آمریکایی

شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ – ۱۷:۳۰ خسارت سنگین یخبندان به شرکت‌های بیمه آمریکایی

پیش بینی می‌شود به خاطر طوفان و یخبندان زمستانی در تگزاس و به بار آمدن خسارت‌های سنگین شرکت‌های بیمه آمریکایی زیان بالایی را تجربه کنند.

خسارت سنگین یخبندان به شرکت‌های بیمه آمریکایی

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، مؤسسه رتبه بندی بیمه‌ای AM BEST شب گذشته اعلام کرد که پیش بینی می‌شود به خاطر وقوع طوفان زمستانی و یخبندان در ایالت تگزاس و خاموشی گسترده منازل و متعاقبا وارد شدن خسارت‌های سنگین از جمله ریختن پشت بام‌ها و شکسته شدن خطوط لوله، شرکت‌های بیمه ‌آمریکا زیان سنگینی را در سه ماهه نخست سال جاری تجربه کنند.

درواقع سه ماهه نخست هر سال در آمریکا همواره آبستن فجایع آب و هوایی مختلفی بوده و مؤسسه مذکور گفته است که زمستان امسال می‌تواند زیان بی‌سابقه‌ای را به شرکت‌های بیمه وارد کند.

اداره سازمان بیمه تگزاس قصد دارد تا به زودی اطلاعات مربوط به خسارت واردشده به بیمه گذاران را از محل قطعی برق، ریختن بام‌ها و شکستن خطوط بیمه در کنار دیگر مشکلات ارزیابی کند.

بن گونزالز، سخنگوی این سازمان می‌گوید ما انتظار داریم که خسارت رخ‌داده بسیار سنگین باشد اما هنوز نمی‌دانیم بزرگی این خسارت چقدر است.

شرکت‌های بیمه گذار پیش بینی کرده‌اند که حدود 18 میلیارد دلار به املاک تگزاس خسارت وارد شده باشد.

وقوع یخبندان و بارش سنگین برف عملا ایالت تگزاس را از روز یکشنبه هفته گذشته فلج کرده و لوله‌های آب یخ زده و شکسته است. از طرف دیگر شبکه برق نیز در این ایالت تا حد قابل توجهی از دست رفته و باعث شده مردم بدون آب باشند و مجبور شوند برای تأمین آب شرب به سمت آب کردن یخ روی بیاورند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

اخبار مرتبط

هفت گردون

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون هتل پرشیا بیمه رازی زمزم لاستیک بارز هفت گردون هتل پرشیا بیمه رازی زمزم لاستیک بارز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن