اقتصادی

خط مستقیم کشتیرانی میان ایران، آفریقای جنوبی و کشورهای آمریکای لاتین ایجاد می‌شود

شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ – ۲۱:۳۳ خط مستقیم کشتیرانی میان ایران، آفریقای جنوبی و کشورهای آمریکای لاتین ایجاد می‌شود

رئیس کمیسیون توسعه تجارت و صادرات غیرنفتی اتاق تعاون ایران از ایجاد خط مستقیم میان ایران ؛ آفریقای جنوبی و کشورهای امریکای لاتین در آینده نزدیک خبر داد.

خط مستقیم کشتیرانی میان ایران، آفریقای جنوبی و کشورهای آمریکای لاتین ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، بابک افقهی رئیس کمیسیون توسعه تجارت و صادرات غیرنفتی اتاق تعاون ایران، با اعلام این خبر گفت: با رایزنی‌های انجام شده با مسئولان مربوطه، ایجاد خط مستقیم کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ؛آفریقای جنوبی و سپس امریکای لاتین با هدف توسعه تجارت میان این کشورها؛ قرار است صورت پذیرد.

وی ادامه داد: طراحی ایجاد خط مذکور با حرکت از بنادر جنوبی ایران با توقف در بنادر آفریقای جنوبی و عزیمت به سمت کشورهای آمریکای لاتین به طور مشخص کشور برزیل، در دستور کار قرار گرفته است.

افقهی اظهار داشت: با حمایت کشتیرانی جمهوری اسلامی از برقراری خط مذکور، با وجود ظرفیت بارهای صادراتی کشور ایران به مقاصد ذکر شده، مراتب به اتاق های تعاون و بازرگانی سراسر کشور، سازمان توسعه تجارت ایران و سایر بنگاه های صادراتی فعال در حوزه صادرات کالا به این کشورها، اطلاع رسانی شده است.

وی خاطر نشان کرد: ثبت درخواست های فعالان اقتصادی متقاضی حمل مستقیم کالا از ایران به مقاصد مذکور و بهره مندی از این خط مستقیم و برنام ریزی عملیاتی با شرکت کشتیرانی، توسط اتاق تعاون در حال انجام است.

انتهای پیام/ب

اخبار مرتبط

هفت گردون

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون هتل پرشیا بیمه رازی زمزم لاستیک بارز هفت گردون هتل پرشیا بیمه رازی زمزم لاستیک بارز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن