ورزشی

خورشیدی: رویکرد فدراسیون ادامه همکاری با اسکوچیچ است/ قرار نیست که دراگان نباشد

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 13:09 منتشر شده در مورخ: 1400/03/27 شناسه خبر: 1743935 ۱۰ تیر ماه برنامه‌های تیم ملی برای دور بعد انتخابی مشخص خواهد شد؛ خورشیدی: رویکرد فدراسیون ادامه همکاری با اسکوچیچ است/ قرار نیست که دراگان نباشد خورشیدی: رویکرد فدراسیون ادامه همکاری با اسکوچیچ است/ قرار نیست که دراگان نباشد سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: طبق قانون انتخاب سرمربی باید بر اساس نظر و رای هیات رییسه فدراسیون باشد و در ۳ الی ۴ روز آینده این تصمیم را قطعی خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی از برنامه ریزی فدراسیون برای تیم ملی اظهار داشت: در تاریخ ۳ تیر قرار هست قرعه کشی مرحله نهایی جام جهانی انجام شود و در ۱۰ تیر ماه زمان دقیق برنامه های تیم ملی مشخص خواهد شد. رییس فدراسیون داخل هواپیما به کل تیم و کادر فنی توصیه کرد که باید برنامه جامعی را برای این مسابقات تهیه کنیم. با وجود این بیماری که هر روز هم یک نوع جدیدی از کرونا را شاهد هستیم، واقعا شرایط دشواری است که تشکیل اردو دهیم و زندگی اردویی داشته باشیم. ما با توجه به تصمیم AFC باید برنامه های خود را ارائه می دهیم. در فدراسیون همه زیرمجموعه های مربوطه از جمله تیم پزشکی، ماساژورها، مربی و… طبق برنامه های از پیش تعیین شده و همچون اردوی گذشته کار خود را انجام می دهند.

سرپرست تیم ملی فوتبال در خصوص ادامه دادن با اسکوچیچ بیان کرد: اگر آقای عزیزی خادم موضوعی را مطرح کردند، چون بسیار به ضوابط و قانون مند بودن معتقد هستند. خیلی از اصحاب رسانه و متخصصین و کارشناسان حوزه ورزش از جزئیات مطلع نیستند و از نگاه خود در خصوص سرمربی تیم ملی نظر می دهند. اسکوچیچ در فدراسیون قبل کار می کرد و در حال حاضر طبق قانون انتخاب سرمربی باید بر اساس نظر و رای هیات رییسه فدراسیون باشد و رویکرد ما حضور او و ادامه کار است. ما تازه دیروز وارد کشور شدیم و امروز اولین روز کاری ما محسوب می شود. حتی تا پاسی از شب در جلسه بودیم. قراری بر این نیست که اسکوچیچ نباشد و اگر قراردادش به پایان رسیده تمدید می کنیم. بحث این مسائل نیست و فقط فدراسیون باید نسبت به گرفتن رای از هیات رییسه اقدام نماید که این موضوع ظرف مدت ۳ الی ۴ روز آینده اتفاق خواهد افتاد که زمان را هم از دست ندهیم. وی ادامه داد: قبل از رفتن تیم نسبت به ما انتقادات شدیدی وجود داشت. این پیروزی ها حاصل تلاش خیلی از دوستان است. ما اردوی سختی را در شرایط کرونایی و در ۳ مرحله و در جاهای مختلف برگزار کردیم و طی این مدت ۸ بار تست کرونا دادیم. بسیاری از دوستان از بازی با عراق و بحرین انتقاد می کنند چه بسا ما سال هاست این دو تیم را نبردیم و این حواشی بار روانی منفی برای تیم و بازیکنان ایجاد می کند. خورشیدی در پایان از حضور در انتخابات به صورت دسته جمعی و همراه با تیم ملی اظهار کرد: با توجه به اینکه بازیکنان حدود ۲۵ روز در قرنطینه کامل بودند و حتی حق حضور در اتاق های یکدیگر و خروج از هتل را نداشتند و مدت طولانی را از خانواده های خود دور بودند، هر کسی به صورت انفرادی فردا در این روز ملی شرکت خواهد کرد چرا که برای آن ها هم آینده کشورشان مهم می باشد. انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1743935 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن