اجتماعی

خیانت حکام امارات در برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی نابخشودنی است

سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۳:۵۰ خیانت حکام امارات در برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی نابخشودنی است

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: قدس شریف قبله اول مسلمانان جهان است و برقراری ارتباط با رژیم اشغالگر قدس از سوی کشور امارات خیانتی نابخشودنی به امت اسلام است.

خیانت حکام امارات در برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی نابخشودنی است

به گزارش گروه قضایی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدکاظم بهرامی رییس دیوان عدالت اداری در نطق پیش از دستور جلسه هیئت عمومی با تاکید بر اهمیت قدس شریف برای مسلمانان و حمایت مسلمین از حق مالکیت فلسطینیان بر سرزمین خود، برقراری رابطه رژیم امارات با رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی اسرائیل را خیانتی بزرگ و نابخشودنی به آرمان های اسلامی دانست و خواهان جبران هر چه سریعتر این حرکت از سوی حاکمان امارات شد.

رییس دیوان عدالت اداری در ادامه افزود: در گذشته چنین اقدامی از سوی حاکمان وقت کشور مصر انجام شد که در نهایت با اعتراض مردم این کشور و کشورهای اسلامی مواجه شد و باعث از دست رفتن اعتبار مصر در جهان اسلام شد و این اقدام حاکمان امارات هم قطعا با مخالفت مردم این کشور و مسلمانان جهان همراه خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی در این جلسه همچنین به فرا رسیدن ماه محرم اشاره کرد و درباره فضائل این ماه به ذکر حدیثی از ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) پرداخت.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن