سیاسی

دبیر ستاد انتخابات کشور: برگزاری سالم و امن انتخابات یکی از جدی‌ترین اولویت‌های وزارت کشور است

شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ – ۱۸:۲۴ دبیر ستاد انتخابات کشور: برگزاری سالم و امن انتخابات یکی از جدی‌ترین اولویت‌های وزارت کشور است

سیداسماعیل موسوی گفت: برگزاری سالم و امن انتخابات یکی از جدی‌ترین اولویت‌های وزارت کشور و انتظار این وزارتخانه از دست اندرکاران انتخابات در همه استان‌هاست.

دبیر ستاد انتخابات کشور: برگزاری سالم و امن انتخابات یکی از جدی‌ترین اولویت‌های وزارت کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس‌به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، سید اسماعیل موسوی دبیر ستاد انتخابات کشور در ششمین دوره طرح جامع آموزش مجریان و دست اندرکاران انتخابات ریاست جمهوری ویژه استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل که به میزبانی تبریز برگزار شد، گفت: برگزاری سالم و امن انتخابات یکی از جدی‌ترین اولویت‌های وزارت کشور و انتظار این وزارتخانه از دست اندرکاران انتخابات در همه استان‌هاست.

وی اظهار داشت: حساسیت و دقت مجریان انتخابات مجلس یازدهم در اسفند سال گذشته به حدی بود که حتی یک صندوق رای، ابطال نشد و در آینده نیز این موضوع با جدیت بیشتری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاها مورد توجه خواهد بود.

وی به تبیین نقش آموزش مجریان در برگزاری سالم و امن انتخابات نیز پرداخت و افزود: برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی برای دست‌اندرکاران انتخابات در استان‌ها، آغاز شده و تا پایان بهمن ماه آموزش‌های انتخاباتی به پایان می‌رسد.

دبیر ستاد انتخابات کشور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در خرداد ۱۴۰۰، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در شش حوزه و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی در کشور برگزار می‌شود.

به گفته موسوی، انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن