اجتماعی

درآمدهای برج میلاد برای حناچی دردسرساز شد

سه‌شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ – ۱۱:۴۱ درآمدهای برج میلاد برای حناچی دردسرساز شد

عضو شورای شهر تهران گفت: 85 درصد از درآمد و هزینه‌های برج میلاد در سند بودجه شهرداری تهران و واحدهای تابعه منعکس نمی شود.

درآمدهای برج میلاد برای حناچی دردسرساز شد

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، بهاره آروین عضو شورای شهر تهران در تذکری به حناچی درباره درآمد و هزینه‌های شرکت برج میلاد اظهار داشت: 85 درصد از درآمد و هزینه‌های شرکت برج میلاد در سند بودجه شهرداری تهران و واحدهای تابعه منعکس نمی‌شود.

وی افزود: این عدم انعکاس به این معنا است که 85 درصد از درآمد و هزینه‌های برج میلاد نه ردّی در بودجه شهرداری تهران دارد و نه ردّی از آن در بودجه‌های شرکتی برج میلاد دیده می‌شود.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: طبق تفاهم‌نامه‌ای که هر سال بین شهرداری تهران و برج میلاد منعقد می‌شود، بهره‌برداری از برج دراختیار شرکت قرار می‌گیرد و براساس این تفاهم‌نامه، 15 درصد از درآمدهای کسب‌شده که سال گذشته مبلغی حدود 15 میلیارد تومان بود، صرف هزینه‌های تشکیلاتی شرکت برج میلاد شده و 85 درصد آن به شهرداری تهران تعلق می‌گیرد که باید پس از واریز به خزانه به صورت صددرصد تخصیص به شرکت برج میلاد بازگشت داده شود تا صرف هزینه‌های نگهداشت از برج شود.

وی بیان داشت: متأسفانه به بهانه زمان‌بر بودن واریز درآمد محقق شده به حساب خزانه، شهرداری در این تفاهم‌نامه به شرکت برج میلاد اجازه می‌دهد این واحد به محض تحقق درآمدها آن را هزینه کند و پس از انجام هزینه، اسناد به معاونت مالی شهرداری ارسال شود.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر این درآمد و هزینه‌ها به شکل کاملاً غیرشفاف انجام می‌گیرد و شرکت برج میلاد به بهانه اینکه باید درآمدها را صرف بیمه و مالیات کند، از سقف اطلاعات 85 درصد درآمد و هزینه‌های خود خودداری می‌کند.

وی بیان داشت: بر همین اساس به شهردار تهران تذکر می‌دهم هر چه سریع‌تر نسبت به رفع این عدم شفافیت اقدام کرده و شرکت برج میلاد به طور کامل به دو سامانه جامع مالی و معاملات شهرداری متصل شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن