سیاسی

درباره توضیحات وزارت ورزش در زمینه قرارداد ویلموتس استعلام می‌گیریم

شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ – ۲۰:۳۲ درباره توضیحات وزارت ورزش در زمینه قرارداد ویلموتس استعلام می‌گیریم

رئیس کمیته فرهنگی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال توضیحات خود را درباره قرارداد ویلموتس به کمیته فرهنگی کمیسیون اصل 90 ارائه کردند که ما درباره این توضیحات و مستندات از نهادهای نظارتی استعلام می‌گیریم.

درباره توضیحات وزارت ورزش در زمینه قرارداد ویلموتس استعلام می‌گیریم

سیدنظام‌الدین موسوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: دومین جلسه رسیدگی به پرونده قرارداد ویلموتس امروز با حضور 2 نفر از معاونین وزیر ورزش و اعضای هیأت مدیره سابق و فعلی فدراسیون فوتبال در کمیته فرهنگی کمیسیون اصل 90 برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه که چهار ساعت به طول انجامید دعوت‌شدگان به جلسه توضیحات و مستندات خود را به کمیته فرهنگی ارائه کردند.

رئیس کمیته فرهنگی کمیسیون اصل 90 مجلس اظهار داشت: در نهایت بنا شد تا درباره توضیحات و مستندات ارائه شده توسط وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال به کمیته فرهنگی کمیسیون اصل 90 درباره قرارداد ویلموتس از نهادهای نظارتی استعلام گرفته شود و در جلسه آینده کمیته فرهنگی کمیسیون اصل 90 مستندات و گزارشات فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش با توجه به استعلامات گرفته شده از نهادهای نظارتی مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.

موسوی خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود در جلسه آینده کار بررسی پرونده قرارداد ویلموتس در کمیته فرهنگی کمیسیون اصل 90 نهایی و نتیجه جمع‌بندی به صحن کمیسیون ارائه شود.

وی افزود: گزارش این پرونده در صحن کمیسیون اصل 90 نیز مورد بررسی بیشتر و دقیق‌تر قرار خواهد گرفت و پس از جمع‌بندی در کمیسیون به هیأت رئیسه مجلس ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن