سیاسی

درخواست از اساتید جوامع اسلامی برای آگاهی بخشی درباره ضدبشر بودن رژیم صهیونیستی

شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۲:۴۲ درخواست از اساتید جوامع اسلامی برای آگاهی بخشی درباره ضدبشر بودن رژیم صهیونیستی

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل طی نامه‌ای از اساتید و فرهیختگان جوامع اسلامی خواست تا با آگاهی بخشی، مردم دنیا را متوجه جعلی، غیرقانونی و ضد بشر بودن رژیم صهیونیستی کنند.

درخواست از اساتید جوامع اسلامی برای آگاهی بخشی درباره ضدبشر بودن رژیم صهیونیستی

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، کمیته بین‌الملل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در واکنش به عادی شدن روابط بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی طی نامه‌ای از اساتید و فرهیختگان جوامع اسلامی خواست تا با آگاهی بخشی، مردم دنیا را متوجه جعلی، غیرقانونی و ضد بشر بودن رژیم صهیونیستی کنند.

متن این نامه به شرح زیر است:

بعد از شهادت سردار سلیمانی، فرمانده ابو مهدی المهندس و همراهانشان در فرودگاه بغداد؛ در منطقه و در سطح جهان اتفاقات زیاد و مهمی افتاده است.

از حوادث و حرکات مردمیِ ضد آمریکایی در عراق گرفته و التهابات دیگر در بقیه ی کشور های خاورمیانه تا تولد یک ویروس منحوس که ماه هاست به جان انسانیت افتاده و دقیقه به دقیقه بیشتر رشد و پیشرفت کرده و بر تعداد قربانیان خود روز به روز اضافه می کند .

هر چند این ویروس آنقدر حقیر است که فقط با چشم مسلح می‌توان آن را دید؛ اما خطر آن چنان زیاد است که نه تنها اگر انسان غفلت کند به راحتی او را از پا در می‌آورد، بلکه چون موریانه ای در حال جویدن تمدن های مدعی دنیا ،یعنی اروپا و آمریکاست.

در این‌ روز ها که اروپا و آسیا و دیگر نقاط دنیا مشغول دست و پنجه نرم کردن با این ویروس و عواقب منفیِ اقتصادی آن هستند، دولت آمریکا علاوه بر همه اینها، در حال سرکوب مردم خود به وحشیانه ترین شکل ممکن است. مردمی که از فساد و بی عدالتی و نژادپرستی سیستماتیک کشور خود جانشان به لبشان رسیده است و ماه هاست که دارند فریاد اعتراض شان را به گوش مسئولین کشوری شان و مردم دنیا می رساند و تاکنون هزاران نفر از آن ها یا کشته و زخمی شده و یا به زندان افتاده اند و در میان این همه بحران؛ رئیس دولت این کشور به جای شنیدن فریاد مردم خود و حل این معضلات و مشکلات، ترس و وحشتِ باختن در انتخابات پیش رو ایالت متحده آمریکا به جانش افتاده و در تلاش است برای تضمین بقا و موفقیت خود در این انتخابات، با واسطه گری میان دولت ها و رژیم صهیونیستی، کارنامه دولت خود را در حوزه عملکرد در خصوص اسرائیل بزک کند و استفاده انتخاباتی کند. با این خیال که با توجه به شرایط پاندمی بیماری کرونا، واکنشی در جهان اسلام علیه این اقدامات صورت نمی‌گیرد.

یکی از اقدامات وی در این رابط، موافقت نامه‌ای است که مطرح کرد و چند روز پیش بین اسرائیل و اتحادیه امارات عربی امضا شد؛ و این توافق مبنی بر عادی سازی کامل روابط دو کشور بود.

اینکه سردمداران چند کشور عربیِ نفتخیز، غیرت عربی خود را کنار گذاشته و به مردم خود، مسلمانان و دادخواهانِ ملت فلسطین در سرتاسر دنیا خیانت کرده و به یک رژیم غاصب و جنایتکار دست دوستی بدهد، تعجبی ندارد و مطلب تازه ای نیست؛ اما اینکه قشر باسواد ملت های منطقه در برابر جنایات و جرائم آمریکا و اسرائیل سکوت کنند و در برابر این عادی سازی ها واکنشی نداشته باشند باعث نگرانی و تاسف است.

دغدغه ای که ما به عنوان بخشی از نسل آینده ساز دنیا از این دست توافقات داریم، رواج این عادی سازی و رسمیت بخشیدن به رژیم جعلی و غاصبی است که دهه هاست فقط برای منافع خود کمر به نابودیِ یک ملت مظلوم بسته و هیچ نهاد یا سازمانی نیست که جلوی این جرائم و جنایات را بگیرد.

ما برای تک تک ملت های خاورمیانه استقلال می‌خواهیم؛ می‌خواهیم خودشان برای مملکتشان تصمیم گیری کنند نه یک کشورِ بیگانه.

به همین جهت از شما اساتید و فرهیختگان جوامع اسلامی که قطعا دغدغه پیشرفت و توسعه کشور خود و همچنین آزادیِ مردمِ فلسطین را دارید تقاضا مندیم که به ما در آگاهی بخشیدنِ ملت های مختلف کمک کنید؛ یاری مان دهید تا مردم دنیا را متوجه جعل، غیر قانونی و ضد بشر بودن رژیم صهیونیستی کنیم تا بلکه بتوانیم به این ظلم خاتمه دهیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن