اقتصادی

درخواست از وزیر اقتصاد برای گزارش افزایش مقررات کسب و کار

چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۲:۲۵ درخواست از وزیر اقتصاد برای گزارش افزایش مقررات کسب و کار

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی و ناظر هیات مقررات‌زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار از وزیر اقتصاد خواست با قید فوریت گزارشی از میزان افزایش مقررات جدید توسط دستگاه‌های مختلف و راههای کاهش و کنترل آن، توسط دبیرخانه ارائه کند.

درخواست از وزیر اقتصاد برای گزارش افزایش مقررات کسب و کار

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سیداحسان خاندوزی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی و ناظر هیات مقررات‌زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار از وزیر اقتصاد خواست با قید فوریت گزارشی از میزان افزایش مقررات جدید توسط دستگاه‌های مختلف و راههای کاهش و کنترل آن، توسط دبیرخانه ارائه کند.

در متن این نامه آمده است: احتراما به جهت عضویت اینجانب به عنوان عضو ناظر مجلس در هیات مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، به استحضار می رساند، همزمان با حذف چند مقرره زائد توسط آن هیات، ماشین تولید مقررات در سایر بخشهای دولت و نهادهای عمومی مشغول کار است: از مقررات تجاری و ارزی گرفته تا بخشنامه های بیمه ای و تامین اجتماعی. این در حالی است که بار مقرراتی بر دوش تولید کنندگان فراتر از آستان تحمل است.

اولین درخواست بنده آن است که با قید فوریت گزارشی از میزان افزایش مقررات جدید توسط دستگاه‌های مختلف و راه‌های کاهش و کنترل آن، توسط دبیرخانه آن هیات تهیه و به اینجانب ارائه شود.

انتهای پیام/ب

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن