اجتماعی

درخواست شورای شهری‌ها از حناچی جهت ساماندهی فوری املاک شهرداری

يکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۱:۴۳ درخواست شورای شهری‌ها از حناچی جهت ساماندهی فوری املاک شهرداری

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه پیروز حناچی موضوع واگذاری املاک و ساماندهی آن را در شهرداری تهران پیگیری نکرده است، گفت: شهردار پایتخت به جای پاسخ غیرمرتبط، گزارش مورد انتظار را ارائه دهد.

درخواست شورای شهری‌ها از حناچی جهت ساماندهی فوری املاک شهرداری

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محمدجواد حق‌شناس عضو شورای شهر تهران در تذکری به شهردار پایتخت درباره سامان دهی وضعیت املاک شهرداری اظهار داشت:‌ بازپس‌گیری املاک واگذارشده شهرداری و به سامان رساندن این موضوع، یکی از موضوعات و دغدغه‌های کلیدی اعضای شورای شهر بوده است و بارها بر رعایت اصل شفافیت، پاسخگویی و پیگیری احقاق حق مردم تأکید داشته‌ایم.

وی افزود: با گذشته سه سال علی‌رغم همه پیگیری‌ها، شهرداری تهران اقدام مشهود و مؤثری در بازپس‌گیری املاک انجام نداده است و اقدام رئیس سابق سازمان املاک شهرداری در ارسال گزارش وضعیت املاک به اعضای شورا با برکناری آن همراه شد.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: با گذشته سه سال از عمر شورای شهر، هیچ تغییری در وضعیت نابسامان املاک شهرداری صورت نگرفته و کماکان این املاک دراختیار اشخاص حقیقی و حقوقی است و به نظر می‌رسد عزم و توانایی برای به سرانجام رسیدن ساماندهی املاک در شهرداری وجود ندارد.

حق‌شناس خاطرنشان کرد: موضوع مورد نظر وقتی که توسط اعضای شورای شهر در فضای مجازی پیگیری شد، پاسخ غیرمرتبط و غیرقابل قبول شهردار را به همراه داشت و باید پیروز حناچی نسبت به ارائه گزارش فوری مورد انتظار در خصوص آخرین وضعیت املاک و ساماندهی آنها اقدام کند.

وی بیان داشت: متن تذکر من مورد تایید دیگر اعضای شورای شهر مانند علی اعطا، حجت نظری، حسن خلیل آبادی، محمد سالاری، محمد علیخانی و محمود میرلوحی هم بوده و به امضای آنها هم رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن