سلامت

درودگر: برای از بین بردن فساد در تبلیغات گام بر می‌داریم

شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی

ساعت: 21:53
منتشر شده در مورخ: 1400/09/19
شناسه خبر: 1791052

درودگر: برای از بین بردن فساد در تبلیغات گام بر می‌داریم
درودگر: برای از بین بردن فساد در تبلیغات گام بر می‌داریم

عضو هیات رییسه سازمان لیگ در خصوص بحث تبلیغات محیطی گفت: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در کنار باشگاه‌ها هستند تا بحث تبلیغات محیطی را پیش ببریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، صادق درودگر، عضو هیات رییسه سازمان لیگ گفت: درباره بحث تبلیغات محیطی باید بگویم امسال با توجه به مسائلی که وجود داشت به کمک باشگاه‌ها آمدیم تا در کنارشان باشیم. در همین راستا رؤسای فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تاکید کردند تا مذاکراتی در زمینه بحث تبلیغات محیطی داشته باشیم.

وی ادامه داد: شرایط را بر اساس قانون پیش می‌بریم تا سازمان لیگ، فدراسیون و باشگاه‌ها دچار خسارت نشوند. همانطور که می‌دانید باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در این زمینه حضوری پررنگ داشته و این کار را انجام دادند.

درودگر ادامه داد: طرحی را آماده کرده ایم تا در هیئت رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مطرح شود و پس از تصویب، آن را به مجمع ارسال کنیم تا در اختیار باشگاه‌ها قرار گیرد. بدون شک هیچ مشکلی برای باشگاه‌ها وجود ندارد. باشگاه‌هایی که می‌خواهند از درآمد تبلیغات محیطی بهره‌مند شود باید تمامی شرایط و امکانات خود را به‌کار گیرند و از آن استفاده کنند. در واقع با استانداردسازی تبلیغات در راستای استفاده از این طرح گام بر می‌داریم. ضمن اینکه برنامه ریزی های مختلفی در زمینه استفاده از تبلیغات محیطی را طراحی و در نهایت به باشگاه‌ها ابلاغ خواهیم کرد تا آن‌ها از انسجام کامل در این‌باره بهره ببرند و بتوانند از این بخش استفاده کنند.

عضو هیات رییسه سازمان لیگ گفت: ضمن این که در نظر داریم تا یک دوره مارکتینگ و بازاریابی را برای باشگاه‌ها برگزار کنیم تا بازاریاب‌های هیئت‌های استانی و باشگاه ها حضور داشته باشند و بتوانند در این دوره آموزشی تمامی اطلاعات مربوط به تبلیغات را به دست آوردند. از این پس قرار است تا به استان‌هایی که باشگاه‌های لیگ برتر و دسته یک در آنها حضور دارند سفر کرده، نقطه نظرات آنها را دریافت کنیم و در راستای حل مشکلات ‌آنها گام برداریم. باید فضای استادیوم ها را در خصوص اجرای تبلیغات محیطی بررسی کرد تا بتوانیم مشکلات بخش تبلیغات را مرتفع کنیم.

درودگر ادامه داد: باشگاه‌ها باید از این پس برای تبلیغات محیطی خود برای فصل آینده LED تهیه کنند تا بتوانند در بخش تبلیغات محیطی کارهای خود را پیش ببرند. در واقع قصد داریم برای اجرای هدفمند و انسجام تبلیغات محیطی به دور از برهم ریختگی برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم تا این کار به درستی پیش برود و شاهد نمایش تبلیغات محیطی به شکل جذاب و متنوع باشیم. بر همین اساس اگر باشگاهی طرحی دارد برای ما ارسال کند تا بررسی‌های لازم در این خصوص صورت گیرد. امسال قراردادهایی را در این زمینه منعقد کردیم و از این پس نیز در همین راستا حرکت خواهیم کرد.

وی افزود: با توجه به درخواست باشگاه ها و شرایط آنها تصمیم‌گیری می کنیم تا یک گام ارزنده را در بخش تبلیغات محیطی برداریم. باشگاه‌های صنعتی که شرایط‌ لازم را دارند می‌توانند برنامه های خود را اجرایی کنند و باشگاهی که شرایطش را ندارد روی کمک سازمان لیگ و فدراسیون حساب کند تا از حقوق خود بهره‌مند شود. همچنین اگر باشگاهی نیز در این زمینه خودکفا باشد، از طرح‌های آن ها استفاده خواهیم کرد.

درودگر در ادامه خاطر نشان کرد: از باشگاه‌هایی که در رسانه ها مطالب خود را مطرح کردند و تابع قوانین بودند، تشکر می‌کنم. در واقع هدف‌مان این است که برای سالم سازی فضای مسموم تبلیغات، گام‌های مختلفی برداشته شود که تمامی راه‌های مربوط به فساد را کوتاه کرده و دستهای ناپاک در تبلیغات را از بین ببریم. این نکته مورد تأکید رییس فدراسیون نیز بوده و در همین راستا نظارت و هماهنگی های مختلفی در بخش تبلیغات محیطی صورت می‌گیرد.

وی در پایان گفت: از تجربه‌های کشورهای توسعه یافته در زمینه تبلیغات محیطی استفاده خواهیم کرد و با به روز کردن اطلاعات در این زمینه گام برمی‌داریم.

درودگر در پایان گفت: فرصت خوبی است که ببینیم این که باشگاه‌ها در نهایت با قراردادهای کارگزاری چه نتیجه ای را بدست می آورند؛ رقم پانصد میلیارد چنانچه واقعا محقق شود، بدهی های فصل های قبل و هزینه های امسال را تامین میکند و پس‌اندازی هم برای آن‌ها باقی خواهد گذاشت. باید بگذاریم زمان به ما در این زمینه کمک کند. اعلام رقم درآمد آتی با به واقعیت تبدیل کردن آن دو مقوله جداگانه است. در انتظار می‌مانیم و قضاوت نمی کنیم، اما آرزو می‌کنیم این ارقام تحقق یابد.

انتهای پیام؛








https://www.dana.ir/1791052

'); d.write('

اخبار مرتبط

آخرین اخبار

دانلود آهنگ جدید

خرید نهال

بلیط چارتری

دانلود سریال نیسان آبی

بلیط هواپیما آنلاین

بازار

';
document.body.innerHTML += t;

}
}, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن