اجتماعی

درگذشت ۹۱ بیمار کووید ۱۹ در شبانه‌روز گذشته/ شناسایی ۶۲۰۸ بیمار جدید در کشور

سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ – ۰۴:۰۶ درگذشت ۹۱ بیمار کووید ۱۹ در شبانه‌روز گذشته/ شناسایی ۶۲۰۸ بیمار جدید در کشور

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۲۰۸ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۶۴۲ نفر آنها بستری شدند.

درگذشت ۹۱ بیمار کووید ۱۹ در شبانه‌روز گذشته/ شناسایی ۶۲۰۸ بیمار جدید در کشور

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲۲ دی ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۲۰۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۴۲ نفر از آنها بستری شدند.

وی گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۲۹۲ هزار و ۶۱۴ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۶ هزار و ۲۶۲ نفر رسید.

لاری ادامه داد: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۸۱ هزار و ۷۳۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۴۵۶۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۸ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۹۷۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت عنوان کرد: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۷ شهرستان ساری، آمل، فریدونکنار، قائمشهر و نکا در استان مازندران و بندرگز و کردکوی در استان گلستان در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین ۳۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۱۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۹۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن