فرهنگ و هنر

در اقدامی شجاعانه و شفاف، قرارداد «عادل نق‌زن» منتشر شد

عادل فردوسی پور

پس از انتقادات گسترده رسانه‌ها به استندآپ اخیر «عادل پرحاشیه فردوسی‌پور» در مراسم آنلاین دانشگاه شریف، در شیطنتی رسانه‌ای خبری منتشر شد که برنامه فوتبال ۱۲۰ در شبکه ورزش متوقف شده است.

به گزارش مشرق، عادل فردوسی‌پور در مراسم آنلاین فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف گفت: «اسفندماه ۹۷ بدون هیچ توضیح و دلیل موجه من را کنار گذاشتند. وقتی عید شد و به اولین کلاسم در فروردین‌ماه ۹۸ رفتم، بچه‌ها گفتند: «استاد! شما که می‌گفتید بمانید و مملکت را بسازید، شما بیش از ۲۰‌ سال ماندی و برنامه داشتی، چه اتفاقی افتاد و الان چه حرفی می‌زنید؟» واقعا در آن زمان هیچ جوابی برای بچه‌های کلاسم نداشتم.» و این ویدئو در فضای مجازی به صورت گسترده‌ای منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

عادل فردوسی پور! فاز اشتباه نگیر، رفته‌ها و مزدک‌ها پشیمانند!

پس از خیل بی‌شمار انتقادات رسانه‌ها به استندآپ اخیر «عادل پرحاشیه فردوسی‌پور» در مراسم آنلاین دانشگاه شریف، در شیطنتی رسانه‌ای خبری منتشر شد که برنامه فوتبال ۱۲۰ در شبکه ورزش متوقف شده است. خبری که منشا انتشار آن تصمیم گرفته بود پیکان انتقادات را دوباره متوجه «علی فروغی» مدیر شبکه سوم سیما و رئیس شورای تخصصی ورزش سازمان صدا و سیما کند که علی رغم این سمپاشی در اقدامی هوشمندانه کوروش کمره‌ای، مشاور رسانه‌ای فروغی اقدام به انتشار قرارداد جدید برنامه فوتبال ۱۲۰ کرد.

بیشتر بخوانید:

عادل فردوسی پور! فاز اشتباه نگیر، رفته‌ها و مزدک‌ها پشیمانند!

کورش کمره‌ای مشاور فروغی در پاسخ به سوالی درباره اخبار منتشر شده مبنی‌بر تعطیلی برنامه «فوتبال ۱۲۰» به مهر گفت: با توجه به درخواست آقای فردوسی‌پور برای ساخت سری جدید فوتبال ۱۲۰، در جلسه طرح و برنامه ۱۸ شهریور ۹۹ با تمدید مجوز این برنامه موافقت شد تا سری جدید برنامه فوتبال ۱۲۰ برای فصل جدید فوتبال از شبکه ورزش پخش شود.

به گزارش مهر، از چند روز پیش شایعه جلوگیری از ادامه تولید برنامه «فوتبال ۱۲۰» در فضای مجازی مطرح شده بود که واکنش‌هایی را نیز در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت.

  • شهر خبر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن