اجتماعی

در مسابقات پویش «آمریکا باید از منطقه برود» شرکت کنید و جایزه بگیرید

جمعه ۹ آبان ۱۳۹۹ – ۰۴:۰۳ در مسابقات پویش «آمریکا باید از منطقه برود» شرکت کنید و جایزه بگیرید

یکی از برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی، پویش «آمریکا باید از منطقه برود» است که همه دانش‌آموزان سراسر کشور می‌توانند در آن شرکت کنند و جایزه بگیرند.

در مسابقات پویش «آمریکا باید از منطقه برود» شرکت کنید و جایزه بگیرید

خبرگزاری فارس ـ گروه آموزش و پرورش: هفته بسیج دانش‌آموزی در سال‌ جاری به دلیل شرایط وجود بیماری کرونا در سطح کشور، با پیش‌بینی بیشتر برنامه‌های مجازی و کمتر حضوری البته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

یکی از این برنامه‌ها، پویش «آمریکا باید از منطقه برود» است که همه دانش‌آموزان در سراسر کشور می‌توانند در آن شرکت کنند و جایزه بگیرند.

این پویش دارای چند بخش شامل «یک پیام به سربازان آمریکایی»، «چرا مرگ بر آمریکا»، «هم‌صدا با حاج قاسم»، «داده نگاره»، «نماهنگ» و «نقاشی» است.

یک پیام به سربازان آمریکایی

موضوع: یک پیام تصویری به سربازان تروریست آمریکایی بدهید و در آن بگویید که باید از منطقه شرق آسیا بیرون بروند و اداره امور این منطقه را به عهده کشورها و ملت های منطقه بگذارند.
در این پیام می‌توانید به آنها بگویید که باید منتظر انقام سخت خون شهید حاج قاسم سلیمانی باشند.

این پیام را در قالب یک فیلم حداکثر 3 دقیقه‌ای، با هر زبان و گویشی که می خواهید تهیه کنید. یادتان باشد در انتهای پیام، نام و نام خانوادگی خود، نام استان و نام شهر یا شهرستان خود را بگویید. دقت کنید اگر برای فیلم‌برداری از تلفن همراه استفاده می‌کنید، حتما تلفن همراه را به صورت افقی نگه دارید.

از 7 آبان 1399 تا 13 آبان فرصت دارید آثار خود را به دبیرخانه پویش به سایت سازمان بسیج دانش‌آموزی به آدرس www.beest.ir و کانال سازمان بسیج دانش آموزی در بله به آدرس www.bale.ir/beestnews و صفحه سازمان بسیج دانش آموزی در شاد به آدرس ارسال کنید.

مسابقه داده نگاره

موضوع: اگر دستی بر طراحی گرافیکی رایانه‌ای یا کاغذی دارید و اهل مطالعه و تحقیق هم هستید، می‌توانید بخش هایی از فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) یا مقام معظم رهبری با موضوع استکبارستیزی و یا تاریخچه ای از جنایات رژیم آمریکا را مرتب کنید و در قالب یک داده نگاره (اینفوگرافی) طراحی کنید.

ابعاد این داده نگاره می تواند حداقل A4 و حداکثر A2 باشد. فایل تصویری با کیفیت با پسوند JPG یا عکس گرفته شده از داده نگاره کاغذی خود تهیه کنید. دقت کنید بر روی بخشی از داده نگاره حتما نام و نام خانوادگی خود، نام استان و نام شهر یا شهرستان خود را بنویسید.

مسابقه چرا مرگ بر آمریکا

موضوع: به نظر شما چرا باید شعار مرگ بر آمریکا را بگوییم؟ منظور ما از مرگ بر آمریکا چیست؟ و چرا این شعار مردم ستمدیده جهان است؟

در یک دست نوشته و انشای حداکثر در 2 صفحه A4 ، مقاله خود را با دستخط خودتان بنویسید و تصویر آن را به صورتی که متن خوانا باشد، ارسال کنید. دقت کنید در زیر متن با دستخط خودتان نام و نام خانوادگی، نام استان و نام شهر یا شهرستان خود را بنویسید.

مسابقه نقاشی

موضوع: اگر اهل هنر و نقاشی کشیدن هستید، می توانید با موضوع استکبار ستیزی و جنایات رژیم آمریکا، یک نقاشی تهیه کنید و آن را ارسال کنید.

ابعاد نقاشی حداقل A4 و حداکثر A3 باشد و پس از کشیدن نقاشی، تصویر با کیفیتی تهیه کنید و آن را ارسال کنید؛ دقت کنید در گوشه ای از نقاشی، نام و نام خانوادگی، نام استان و نام شهر یا شهرستان خود را بنویسید.

مسابقه نماهنگ

موضوع: اگر توانایی تولید یک نماهنگ را به تنهایی یا با جمعی از دوستان خود دارید، می توانید با موضوع استکبار ستیزی، معرفی چهره واقعی آمریکای جنایتکار و یا ویژگی‌های یک دانش آموز انقلابی یک نماهنگ تهیه کنید.

نماهنگ خود را در زمان حداکثر 3 دقیقه تهیه کنید و ارسال کنید؛ دقت کنید در انتهای نماهنگ حتما نام و نام خانوادگی، نام استان و نام شهر یا شهرستان خود را نشان دهید.

مسابقه هم‌صدا با حاج قاسم

موضوع: به نظر شما کدام بخش از وصیت‌نامه شهید حاج قاسم سلیمانی برای نوجوانان امروز مهم‌تر است؟ بخش مورد نظر خود را انتخاب کنید و با صدای خودتان آن را بخوانید.

یک فایل صوتی، حداکثر 3 دقیقه‌ای تهیه کنید و آن را در قالب یکی از پسوندهای mp3، mp4 و wave ارسال کنید؛ برای ضبط فایل می توانید از نرم افزارهای ضبط صدای موجود بر روی تلفن همراه استفاده کنید. دقت کنید در انتهای پادکست حتما نام و نام خانوادگی، نام استان و نام شهر یا شهرستان خود را بگویید.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن