سیاسی

دستورکار هفته آینده مجلس | اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و شوراها/ پاسخگویی وزرای علوم و راه به سوالات نمایندگان

پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ – ۱۵:۲۲ دستورکار هفته آینده مجلس | اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و شوراها/ پاسخگویی وزرای علوم و راه به سوالات نمایندگان

اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، پاسخگویی وزرای علوم و راه به سوالات نمایندگان و همچنین گزارش بررسی کیفیت تأمین و توزیع نهاده‌های دامی بخشی از دستورکار هفته آینده مجلس است.

دستورکار هفته آینده مجلس | اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و شوراها/ پاسخگویی وزرای علوم و راه به سوالات نمایندگان

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، دستورکار هفته آینده مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه (21، 23 و 24 دی) اعلام شد.

بر همین اساس ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و همچین گزارش کمیسیون صنایع و معادن درباره طرح توسعه و پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار در دستورکار صحن علنی است.

همچنین گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر از حوزه معدن از دیگر دستورکارهای صحن علنی است.

سؤال رحمت‌الله نوروزی نماینده علی‌آباد از وزیر علوم و سؤال علی بابایی کارنامی نماینده ساری از وزیر راه و شهرسازی از دیگر دستورکارهای مجلس در هفته آتی است.

گزارش کمیسیون کشاورزی در مورد بررسی کیفیت تأمین و توزیع نهاده‌های دامی و گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه اصفهان در دستورکار صحن علنی مجلس قرار دارد.

برای مشاهده جزئیات دیگر دستورکارها اینجا ( ) را کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن