اجتماعی

دستگیری «گرداننده» صفحه غیراخلاقی در اینستاگرام

يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ – ۲۰:۲۵ دستگیری «گرداننده» صفحه غیراخلاقی در اینستاگرام

پلیس فتا از شناسایی و دستگیری زن جوانی خبر داد که به عنوان گرداننده یک صفحه اینستاگرامی اقدام به انتشار تصاویر مستهجن و فیلم‌های غیراخلاقی می‌کرد.

دستگیری «گرداننده» صفحه غیراخلاقی در اینستاگرام

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رئیس ‌پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری گرداننده یک صفحه اینستاگرامی خبر داد که اقدام به انتشار تصاویر و فیلم‌های غیراخلاقی می‌کرد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: به دنبال رصد و گشت زنی‌های مستمر فضای‌ مجازی توسط کارشناسان این پلیس در راستای مقابله با عاملان انتشار محتوای خلاف عفت و اخلاق عمومی در شبکه‌های اجتماعی، صفحه ای با بیش از هفت هزار دنبال کننده که اقدام به انتشار تصاویر مستهجن و فیلم های غیراخلاقی می‌کرد در اینستاگرام مشاهده و موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا پایتخت ادامه داد: با توجه به مستندات موجود در فضای مجازی و طی بررسی‌های اولیه توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص شد متهم با وعده های واهی قصد به فساد کشاندن و اغفال جوانان و نوجوانان را دارد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در گام بعدی با تحقیقات گسترده ماموران پلیس فتا، انجام اقدامات تخصصی و تحلیل مستندات جمع‌آوری شده فرد مورد نظر را که یک خانم جوان بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در منزل شخصی اش در حاشیه تهران دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.

وی افزود: مجرم پس از دستگیری در ابتدا سعی در گمراه کردن پلیس را داشت اما هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس روبرو شد صفحه شناسایی‌شده را متعلق به خود دانست و هدف و انگیزه‌ خود از این کار را جذب دنبال کننده و کسب درآمد از این طریق اعلام کرد که در نهایت وی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اشاره به اینکه وجود صفحات غیراخلاقی یکی از معضلات اصلی در شبکه‌های اجتماعی است که سلامت روانی خانواده ها را تهدید می‌کند به شهروندان توصیه کرد: بر شیوه استفاده فرزندان خود از فضای مجازی نظارت بیشتری داشته باشند و در صورت مشاهده موارد مشابه، موضوع را از طریق ۱۱۰ یا ‌سایت پلیس فتا به آدرسwww.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 11 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن