چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۱:۱۴ دستاندرکاران تعلیم و تربیت ارزشیابی پیشرفت تحصیلی را کمرنگ تلقی نکنند
رئیس مرکز پایش و کیفیت آموزشی گفت:هدف از ارزشیابی پیشرفت تحصیلی، هدایت و تسهیل فرآیند یادگیری دانشآموزان و اصلاح و بهبود محیط یادگیری است بنابراین دستاندرکاران تعلیم و تربیت باید مراقبت کنند که این مهم به عنوان یک حلقه کمرنگ در آموزش تلقی نکنند.
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، خسرو ساکی رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی در سیوچهارمین جلسه رؤسا و مدیران آموزش و پرورش سرار کشور اظهار کرد: بر اساس سند تحول، ۳ مأموریت برای مرکز سنجش پایش و کیفیت آموزشی درنظر گرفته شده است.
وی به اهداف سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی اشاره کرد و گفت: هدف از ارزشیابی پیشرفت تحصیلی، هدایت و تسهیل فرآیند یادگیری دانشآموزان و اصلاح و بهبود محیط یادگیری است بنابراین دستاندرکاران تعلیم و تربیت باید مراقبت کنند که این مهم به عنوان یک حلقه کمرنگ در آموزش تلقی نکنند.
ساکی اضافه کرد: به جای ارزشیابی مداد و کاغذی از ارزشیابیهای دیگر مانند ارزشیابی تکوینی استفاده کنیم.
ادامه دارد
بازار
اخبار کسب و کار
یک مجموعه معتبر در تهران (منطقه ۱، محمودیه) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن…
یک شرکت معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان تهران، شهر قدس از افراد واجد…
استخدام امین توتون شرکت امین توتون در تهران (منطقه 16، بعثت) جهت تکمیل کادر خود…
استخدام مهندسی خدمات کشاورزی سحاب غنچهمهندسی خدمات کشاورزی سحاب غنچه جهت تکمیل کادر خود در…
استخدام پترو ﺁلتون تجهیز پترو ﺁلتون تجهیز جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از…
استخدام گروه غذایی فِرِش اِستیشن گروه غذایی فِرِش اِستیشن جهت تکمیل کادر پرسنل غذای ایرانی…