سیاسی

دست به دست شدن نفت گرهی از کشور باز نمی‌کند

يکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۸:۰۵ دست به دست شدن نفت گرهی از کشور باز نمی‌کند

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی با اشاره به طرح گشایش اقتصادی دولت گفت: دست به دست شدن نفت، گره ای از کار باز نمی‌کند و هیچ فرمول اقتصادی نیز روش فروش سلف نفت را تایید نمی کند.

دست به دست شدن نفت گرهی از کشور باز نمی‌کند

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، علی کیهانیان دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی گفت: ویروس کرونا دست ساز جریان سلطه است تا بتوانند کشورهای جهدان را با اعتقادات به مسیر ویژه ای سوق بدهد.

وی تصریح کرد: امروز تمام درگاه‌ها و رسانه‌های اجتماعی به تفکر والای اسلامی و فرهنگ غنی اباعبدالله مزین شده است و دشمن نتوانسته آنگونه که باید و شاید از تاثیر ویروس کرونا بر مقدسات اسلامی و مذهبی بهره ببرد.

کیهانیان در ادامه درباره طرح گشایش اقتصادی دولت، گفت: دولتی که ۷ سال از عمر سیاسی خود را سپری کرده و بر روی ریل اقتصادی در هدف و مسیری درست گام برنداشته نمی‌تواند گشایشی در اقتصاد کشور صورت بدهد.

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی گفت: دولت سعی کرده نقدینگی سطح جامعه را جمع آوری کند؛ وقتی این نقدینگی در مسیر تولید هدایت نشود، حجیم خواهد شد و حجم ریالی و پولی بازار سرمایه جدیدی را ایجاد و اگر این بازار سرمایه متناسب با نیاز کشور نباشد در مسیری شکل خواهد گرفت که هیچ ارتباطی با ساماندهی اقتصاد کشور نخواهد داشت.

وی تاکید کرد: دست به دست شدن نفت، گره ای از کار باز نمی‌کند و هیچ فرمول اقتصادی نیز روش فروش سلف نفت را تایید نمی کند.

کیهانیان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تلاش ما ساختارمند کردن جمعیت حامیان انقلاب اسلامی است، افزود: حکم دبیران ستاد در ۱۵ منطقه تهران صادر شده است و ستاد های حامیان انقلاب اسلامی در مناطق خواهند بود.

وی درباره استراتژی حزب برای انتخابات ۱۴۰۰ گفت: برای انتخابات شورای شهر لیست تهران را مشخص خواهیم کرد و برای ریاست جمهوری به راهبرد مشخصی نرسیدیم.

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در ادامه گفت: وزارت کشور از احزاب خواسته در مدت سه ماه عضویت خود را در یک جبهه سیاسی مشخص کنند و از دیگر جبهه‌های سیاسی انصراف بدهند.

ادامه دارد…

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا بنر م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن