اجتماعی

دشمن با تمسک به حقوق بشر تلاش می‌کند قتل و جنایت را عادی‌سازی کند/ نباید اجازه دهیم هیچ کارخانه‌ای تعطیل یا نیمه تعطیل شود

دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ – ۱۳:۲۷ دشمن با تمسک به حقوق بشر تلاش می‌کند قتل و جنایت را عادی‌سازی کند/ نباید اجازه دهیم هیچ کارخانه‌ای تعطیل یا نیمه تعطیل شود

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه درس دفاع مقدس برای امروز این است که کاری کنیم تا مردم احساس آرامش کنند، گفت: دشمن با تمسک به حقوق بشر تلاش می‌کند قتل و جنایت را عادی‌سازی کند.

دشمن با تمسک به حقوق بشر تلاش می‌کند قتل و جنایت را عادی‌سازی کند/ نباید اجازه دهیم هیچ کارخانه‌ای تعطیل یا نیمه تعطیل شود

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، «آیت‌الله رئیسی» رئیس قوه قضائیه امروز دوشنبه ۷ مهر در جلسه شورای عالی قوه قضائیه با بیان اینکه دستگاه قضایی حمایت از رونق تولید را مانند مبارزه با فساد اقتصادی وظیفه خود می‌داند، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم با حمایت‌های قضایی، آرامش خاطر سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان را فراهم نماییم. امروز تولید مسأله محوری است و نباید اجازه دهیم هیچ کارخانه‌ای تعطیل یا نیمه تعطیل شود و تولیدکنندگان زمین بخورند.

رئیس قوه قضائیه در ادامه تصریح کرد: سرداران سپاه و ارتش برای اجرای فرمان امام (ره) مبنی بر شکستن حصر آبادان سر از پا نشناختند؛ امروز هم وقتی رهبر انقلاب فرمان حفظ ارزش ملی را صادر کردند، باید میدان داران اقتصاد با تأسی به سال‌های دفاع مقدس برای اجرا این فرمان سر از پا نشناسند.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه درس دفاع مقدس برای امروز این است که کاری کنیم تا مردم احساس آرامش کنند، گفت: برخی اظهارنظر‌ها که ریشه ناکارآمدی‌ها را دشمن معرفی می‌کند، موجب تشجییع دشمن خواهد بود؛ کار دشمن که دشمنی کردن است این مسئولؤن هستند که باید با ظرفیت بزرگ نیروی انسانی و ذخایر ارزشمند کشور، بتوانند مشکلات را حل کنند.

رئیس دستگاه قضا با تأکید بر اینکه تردید نداریم از این مرحله نیز پیروزمندانه عبور خواهیم کرد، تصریح کرد: مردم همیشه رمز شکست دشمن بوده‌اند، امروز هم همین خواهد بود.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه دشمن با تمسک به حقوق بشر تلاش می‌کند قتل و جنایت را عادی سازی کند، اظهار داشت: آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی کانون جرم و جنایت و پایه‌گذار شکنجه هستند؛ هیچ‌گونه ملامت و تهدیدی در دل همکاران جای نگیرد، شجاعت و صدور حکم بما انزل الله، هم مایه سعادت برای دستگاه قضایی و هم مردم و کشور خواهد بود.

ادامه داد

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن