اجتماعی

دشمن به دنبال مأیوس‌سازی است/ عدم مشارکت در انتخابات و ایجاد انحراف سیاست‌ دشمن است

چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ – ۱۸:۴۵ دشمن به دنبال مأیوس‌سازی است/ عدم مشارکت در انتخابات و ایجاد انحراف سیاست‌ دشمن است

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات ناجا گفت: دلسرد کردن مردم برای عدم مشارکت در انتخابات آتی و ایجاد انحراف در تصمیم مردم جزو سیاست‌های دشمن است.

دشمن به دنبال مأیوس‌سازی است/ عدم مشارکت در انتخابات و ایجاد انحراف سیاست‌ دشمن است

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس سردار محسن فتحی زاده رئیس سازمان حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی در همایش فرماندهان، روسا و مدیران با اشاره به اینکه تامین نظم، امنیت و آرامش کلانشهر تهران کاری مهم، بزرگ و ارزشمند است، اظهار داشت: عملکرد شما در معرض قضاوت و داوری در نگاه مسئولان و مردم است و خدمتگزاری شما به مردم، عزت و آبرو برای نیروی انتظامی به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه پلیس تهران بزرگ در واقع نماینده کل نیروی انتظامی محسوب می شود، افزود: سهم شما در ارتقاء جایگاه نیروی انتظامی بسیار زیاد است و عملکرد شما می تواند برای سایر استان ها الگو و معیار عمل قرار گیرد.

رئیس سازمان حفا ناجا با اشاره به اینکه خدمتگزاری به مردم توفیق بزرگی است، گفت: در چند سال اخیر اقدامات خوبی در تهران بزرگ اتفاق افتاده است که از همه زحمات و تلاش های شما تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه همه چیز را از جانب خداوند متعال بدانیم، افزود: با ایثار، فداکاری و تلاش کار را جلو ببریم و بدانیم که هر جا توفیقی به دست آمده به واسطه توسل و توکلی است که به پروردگار متعال داشته ایم.

سردار فتحی زاده با اشاره به اینکه دشمن به دنبال مایوس سازی است که مردم را نسبت به عملکرد نظام دلسرد کند، بیان داشت: دلسرد کردن مردم برای عدم مشارکت در انتخابات آتی و ایجاد انحراف در تصمیم مردم جزو سیاست های دشمن است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه دشمن در اهداف خود در منزوی کردن نظام مقدس ما شکست خورده و مجبور به عقب نشینی شده است، عنوان داشت: نیروی انتظامی نقش بسیار تاثیرگذاری در ایجاد امنیت، آرامش و اعتمادسازی و تقویت رابطه مردم با نظام دارد و حسن عملکرد، رفتار و برخورد خوب و شایسته ما می تواند در تامین نظم و امنیت موثر باشد.

وی افزود: پایه اصلی امنیت کشور مردم گرانقدر هستند هرچه از دست ما بر می آید باید برای خدمت به مردم و ارتقاء رضایت مندی آنان به کار ببندیم.

سردار فتحی زاده با اشاره به اینکه امنیت کشور ما مثال زدنی است، گفت: خدمت به مردم در حقیقت نوعی مقابله با خباثت دشمنان است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هتل پرشین بیمه رازی زمزم هتل پرشین بیمه رازی زمزم

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن