اجتماعی

دشمن یک «جنگ شناختی» علیه نظام به راه انداخته است

دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۷:۳۴ دشمن یک «جنگ شناختی» علیه نظام به راه انداخته است

رئیس فراکسیون گام دوم انقلاب مجلس گفت: در 40 سالگی انقلاب اسلامی دشمن یک جنگ شناختی را علیه نظام به راه انداخته و هدف آن، هدف قرار دادن روحیه امید، اتحاد و سرمایه‌های اجتماعی است.

دشمن یک «جنگ شناختی» علیه نظام به راه انداخته است

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محسن زنگنه، رئیس فراکسیون گام دوم انقلاب مجلس شورای اسلامی در مراسم رونمایی از «کتاب کار بیانیه گام دوم انقلاب» که در خبرگزاری فارس برگزار شد، با بیان اینکه تألیف این کتاب یک کار بدیع، نوآورانه و قابل تأمل است، اظهار داشت: در 40 سالگی انقلاب اسلامی دشمن یک جنگ شناختی را علیه نظام به راه انداخته و هدف آن تحت شعاع قراردادن روحیه امید، اتحاد و سرمایه‌های اجتماعی است.

وی افزود: متأسفانه در 40 سال گذشته با همه پیشرفت‌هایی که داشته‌ایم، برخی عنوان می‌کنند کشور ما از کشورهای مشابه در طول این 40 سال پایین‌تر بوده است و تئوری براندازی و خاتمه نظام را سر می‌دادند.

رئیس فراکسیون گام دوم انقلاب مجلس یادآور شد: رهبر معظم انقلاب برای شناخت این جنگ بیانیه گام دوم را اعلام کردند و مهم‌ترین نکته این بیانیه کنار هم قرار دادن هندسه فکری رهبر معظم انقلاب در این جنگ شناختی است؛به طوری که رهبری در این بیانیه بیان کردند که در این 40 سال چه کرده‌ایم و مسیر آینده باید چگونه باشد.

زنگنه با تأکید براینکه باید بیانیه گام دوم به یک باور عمیق در بین مردم به خصوص نوجوانان و جوانان تبدیل شود، گفت: بیانیه گام دوم مسیر هدایتی برای 40 سال بعد است.

رئیس فراکسیون گام دوم انقلاب مجلس با مقایسه وضعیت کشور در قبل از پیروزی انقلاب و شرایط فعلی، خاطرنشان کرد: کشور در سال 57، 6.2 میلیون بشکه نفت تولید می‌کرد؛ در حالی که 5 میلیو ن و 700 هزار بشکه نفت صادر می‌کردیم و 85 درصد بودجه کشور نیز از همین میزان صادرات نفت بود.

وی با اشاره به شرایط کشور در دوران جنگ تحمیلی، ابراز داشت: هزینه جنگ 400 میلیارد دلار یعنی 4 برابر تولید ناخالص داخلی کشور بود؛ در حالی که اکنون ما در مقام 16 اقتصاد دنیا قرار داریم و در حوزه فرهنگی ما مراسم اربعین را با 20 میلیون زائر برگزار می‌کنیم.

زنگنه با اشاره به امضاء برجام در سال 93، تصریح کرد: از سال 93 تا امروز که برجام را امضا کرده‌ایم، سرمایه‌گذاری در کشور صفر است؛ یعنی هیچکدام از شاخص‌های رشد اقتصادی کشور ایجاد نشده است.

رئیس فراکسیون گام دوم انقلاب مجلس با تأکید براینکه باید بیانیه گام دوم انقلاب غنی‌سازی شود، گفت: باید نسل جوان دهه 80 و 90 این کار را انجام دهند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن