سیاسی

دعوت از رئیس کمیته جوانان ستاد انتخاباتی روحانی برای مناظره درباره عملکرد دولت

چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ – ۱۲:۴۵ دعوت از رئیس کمیته جوانان ستاد انتخاباتی روحانی برای مناظره درباره عملکرد دولت

دبیرکل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طی نامه‌ای از رئیس کمیته جوانان ستاد انتخاباتی روحانی برای مناظره پیرامون عملکرد اقتصادی، معیشتی و سیاسی دولت دعوت کرد.

دعوت از رئیس کمیته جوانان ستاد انتخاباتی روحانی برای مناظره درباره عملکرد دولت

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری فارس، متین منتظمی فعال دانشجویی و دبیرکل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طی نامه‌ای از محمد کبیری رئیس کمیته جوانان ستاد انتخاباتی حسن روحانی رئیس جمهور برای مناظره پیرامون عملکرد اقتصادی، معیشتی و سیاسی دولت دعوت کرد.

گفتنی است این دومین بار است که منتظمی از کبیری برای مناظره دعوت کرده و این اقدام یک بار دیگر در سال 97 انجام شد که کبیری پاسخی به آن نداد.

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای محمد کبیری

رئیس کمیته جوانان ستاد انتخاباتی حجت الاسلام حسن روحانی

سلام علیکم

تقریباً 4 سال از زمانی که شما تشویق به ترغیب احساسات جوانان این مرز و بوم برای رأی دادن به حسن روحانی می پرداختید، می گذرد. 4 سال از عمر جوانانی که می توانستند با مدیریت صحیح کشور به فکر تعالی باشند.

اما نه تنها این مهم حاصل نشد بلکه وضعیت اقتصادی کشور و معیشت مردم در منحط ترین و بدترین زمان خود به سر می برد و این آه مستضعفان و مردم و صد البته جوانان این کشور که 4 سال از عمرشان تباه شد؛ دامن شما و هم معاشان و یا همدستانتان را خواهد گرفت و البته قطعاً واقفید که منظورم از جوانان آن هایی هستند که با هزاران هزار زحمت و تلاش نتوانستند به ازدواج، کار و حتی معیشت دست یابند و به یُمن وجود دولت فخیمه! تدبیر و امید! نا امیدی را در زندگی‌شان یدک می کشند؛ نه آن هایی که پس از انتخابات حاضر به میدان آمدن نشدند و به صندلی های سهمیه ای و انتخاباتی و از پیش تعیین شده تکیه زدند تا به مردم بفهمانند رئیس کیست؟!

علی ای حال در اوان سال 97 طی نامه ای از شما درخواست مناظره کردم ولی چون به ایام انتصابتان در وزارت تعاون به عنوان وزیر نزدیک شد، پاسخگو نشدید و از پاسخگویی به افکار عمومی شانه خالی کردید اما دوباره در ماه های پایانی دولت مورد وثوق و تاییدتان شما را دعوت به مناظره پیرامون فضاحت های اقتصادی و معیشتی و سیاسی دولت متبوعتان که با رنگ و لعاب تبلیغاتی شما، حسرت را بر گرده جوانان این کشور سوار کرد، دعوت می کنم.

امید است که این بار بتوانید از از سهمیه های انتخاباتی اخذ شده دل کنده و در برابر دیدگان جوانان این کشور همچون سال 96 از شعارهای پر زرق و برقتان دولت مورد وثوقتان دفاع کنید.

غفر ا… لنا و لکم
متین منتظمی
فعال دانشجویی

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن