ورزشی

دعوت از ورزشکاران ایرانی جهت حضور در مسابقه بین المللی اتومبیلرانی صربستان

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 21:28 منتشر شده در مورخ: 1400/02/21 شناسه خبر: 1733214 دعوت از ورزشکاران ایرانی جهت حضور در مسابقه بین المللی اتومبیلرانی صربستان دعوت از ورزشکاران ایرانی جهت حضور در مسابقه بین المللی اتومبیلرانی صربستان مسئول برگزاری مسابقات بین المللی اتومبیلرانی صربستان در دیدار با سفیر کشورمان برای حضور ورزشکاران ایرانی در مسابقه بین المللی منطقه اروپای مرکزی دعوت به عمل آورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از روابط عمومی فدراسیون بنا برهماهنگی های انجام شده در ملاقات سفیر کشورمان در صربستان با میلیچ ژیووتا رئیس باشگاه اتومبیلرانی آوالا و مسئول برگزاری مسابقات بین المللی اتومبیلرانی صربستان، وی خواستار حضور ورزشکاران ایرانی در این دوره از مسابقات گردید.

مسابقات بین المللی منطقه اروپای مرکزی با حضور شرکت کنندگانی از هشت کشور از تاریخ ۱۲ تا ۱۵ آگوست ۲۰۲۱ (برابر با ۲۱ تا ۲۴ مرداد ۱۴۰۰) در مناطق شرقی صربستان و با حمایت وزارت ورزش و جوانان این کشور برگزار می شود. فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از ورزشکاران علاقه مند به حضور در این مسابقات دعوت می کند تا با هماهنگی از طریق کمیته های مربوطه و فدراسیون نسبت به ارائه مدارک خود اقدام نمایند. انتهای پیام؛ https://www.dana.ir/1733214 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال خرید بلیط هواپیما تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن