ورزشی

دعوت فدراسیون جهانی تکواندو از داور ایرانی/ قضاوت مهدوی در پاراتکواندو توکیو

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 09:40 منتشر شده در مورخ: 1400/03/17 شناسه خبر: 1740833 دعوت فدراسیون جهانی تکواندو از داور ایرانی/ قضاوت مهدوی در پاراتکواندو توکیو دعوت فدراسیون جهانی تکواندو از داور ایرانی/ قضاوت مهدوی در پاراتکواندو توکیو فدراسیون جهانی تکواندو از حافظ مهدوی داور بین المللی کشورمان برای قضاوت در بازی های پارالمپیک توکیو دعوت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، با دعوت فدراسیون جهانی تکواندو، حافظ مهدوی داور درجه یک بین المللی کشورمان که سابقه قضاوت در رویدادهای مهم تکواندو جهان همچون بازی‌های المپیک، قهرمانی جهان، قهرمانی آسیا، گرندپری و … را در پرونده دارد، در بازی های پارالمپیک توکیو به قضاوت می‌پردازد.

رقابت‌های پاراتکواندو برای نخستین بار است که به بازی‌های پارالمپیک راه پیدا کرده و طی روزهای 11 تا 13 شهریورماه به میزبانی "توکیو" ژاپن برگزار می‌شود.

مهدی پوررهنما در وزن 75- کیلوگرم (K44)، اصغر عزیزی در وزن 75+ کیلوگرم (K44) و رایحه شهاب در وزن 58+ کیلوگرم (K44) موفق به کسب 3 سهمیه بازی‌های المپیک توکیو شده‌اند و به عنوان نمایندگان ایران در این رویداد به روی شیاپ چانگ می‌روند.

انتهای پیام/

https://www.dana.ir/1740833 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران خرید بلیط هواپیما تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن