سیاسی

دولتی که نمی تواند قصه تامین مرغ داخل را حل کند چگونه می‌خواهد مذاکره کند؟

يکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ – ۰۲:۵۴ دولتی که نمی تواند قصه تامین مرغ داخل را حل کند چگونه می‌خواهد مذاکره کند؟

عضو کمیسیون اصل ۹۰ با بیان اینکه کشور در مذاکرات هیچ عجله ای ندارد، گفت: دولتی که نمی تواند مشکل تامین مرغ داخل کشور را حل کند چگونه می خواهد مذاکره با سایر کشورها را انجام دهد.

دولتی که نمی تواند قصه تامین مرغ داخل را حل کند چگونه می‌خواهد مذاکره کند؟

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، روح الله نجابت عضو کمیسیون اصل ۹۰ امروز در همایش «وین نان نمی شود» در تالار بصیرت لانه سابق جاسوسی آمریکا که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران برگزارشد، گفت: به عنوان نماینده مردم دنبال مطالبات مردم هستیم زیرا درمقاطع مختلف حتی بیش از دولت مذاکرات شرطی سازی شد و گره زده شد.

نجابت خاطرنشان کرد: از طرفی در حوزه مذاکرات چند نکته باید رعایت شود زیرا روز سوم خرداد دیگر ضبط دوربین ها در مراکز هسته ای لغو می شود. علاوه بر مذاکراتی که تا کنون شده پیشرفت قابل توجهی حاصل نشده است.

وی افزود: تا زمانی که لغو همه تحریم های ایرانی به طور کلی احساس نشود هیچ مذاکره ای قابل قبول نیست. زیرا باید در راستی آزمایی در مرحله اول نتیجه آن در زندگی مردم نمایان شود. دولت در مسائل اقتصادی ذهن افکار عمومی را به سمت و سوی دیگری می‌برد و از پاسخگویی فرار می کند.

نجابت تصریح کرد: اگر کسی با شعار مذاکره و تحریم در انتخابات شرکت کرد بدانید مردود است. بدانید کشور در مذاکرات هیچ عجله ای ندارد.قصه معیشت و اقتصاد را به هم گره می زنند و نمی توانند موضوع را حل کنند.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ اضافه کرد: به طور مثال دولتی که نمی تواند در قصه مرغ مدیریت کند با چه استدلال و ادعایی می خواهند مذاکرات انجام دهند.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون بیمه رازی زمزم بیمه رازی زمزم

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن