سیاسی

دولت به داد کارگران و کارمندان برسد

سه‌شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ – ۱۲:۵۳ دولت به داد کارگران و کارمندان برسد

نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت: به همه مسئولان و دست اندرکاران اجرایی کشور تذکر می دهیم که به داد کارگران و کارمندان برسید.

دولت به داد کارگران و کارمندان برسد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس امروز (سه شنبه ۶ آبان‌ماه) طی تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس با اشاره به توهین رئیس جمهور فرانسه نسبت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)، اظهار داشت: این رفتار رئیس جمهور بی خرد فرانسه را بدشت محکوم می کنیم.

وی با بیان اینکه به همه مسئولان و دست اندرکاران اجرایی کشور تذکر می دهیم که به داد کارگران، کارمندان برسید، گفت: انصافاً این قشر از مردم در بدترین شرایط معیشتی به سر می برند و زیبنده نیست که حقوق، اضافه کار، حق ماموریتشان و سنوات خدمتشان را در چندین ماه یا بعضاً سال بخواهند دریافت کنند. دولت به فکر این قشر باشد و به نوعی مشکلات این افراد را حل کند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر بهداشت و درمان تاکید کرد: از شما می‌خواهم حق مرزی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان که در واقع این استان صددرصد استان مرزی است، را پیگیری کنید.

مرادی ضمن خطاب قراردادن رئیس جمهور تذکر داد: حداقل اگر در این 7 سال کار خاصی را انجام نداده اید، پروژه های نیمه تمام استان را که انتظار مردم است و پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد را دارند، به اتمام برسانید.

وی ادامه داد: مجلس به تبدیل وضعیت کارمندان و کارکنانی که در دوایر مختلف دستگاه اجرایی کار می کنند، صحه گذاشته و دولت باید نسبت به این موضوع توجه ویژه داشته باشد.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن