سیاسی

دولت به «غیزانیه دوم» در استان فارس یعنی بیرم توجه کند

سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۳:۰۳ دولت به «غیزانیه دوم» در استان فارس یعنی بیرم توجه کند

نماینده لارستان در مجلس با اشاره به مشکل کم آبی بیرم در استان فارس گفت:‌کشور ما توان 60 کیلومتر لوله‌گذاری و رفع عطش آبی در «غیزانیه دوم ایران»‌ را ندارد؟

دولت به «غیزانیه دوم» در استان فارس یعنی بیرم توجه کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی فارس،‌ حسین حسین‌زاده نماینده لارستان در مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 25 شهریور) در جلسه علنی و در تذکر شفاهی خطاب به رئیس‌جمهور، وزیر نیرو و سازمان آب کشور گفت: غیزانیه فارس را دریابید چرا که آب نداریم و نیترات آب در این منطقه بالاست این در حالی است که شهر بیرم به شهر وعده‌های پوچ تبدیل شده است.

وی خطاب به دولت افزود: آیا از درد و داغ صدها بیمار گوارشی که سرطان گرفته‌اند و خانواده‌های آنها درگیر شده است خبر دارید؟

نماینده لارستان در مجلس تصریح کرد: آیا از هزینه‌های تأمین آب در شرایط شیوع کرونا در کشور که مردم بیرم می‌پردازند خبر دارید؟

وی افزود: مردم بیرم همواره در کنار انقلاب بوده و همراه آن هستند لذا باید عطش آبی در این منطقه هر چه سریع‌تر رفع شود.

حسین‌زاده گفت:‌بخش محروم بیرم لارستان قدم 7 هزار ساله داشته و با وجود جمعیت 16 هزار نفر 30 شهید تقدیم راه انقلاب اسلامی کرده است این در حالی است که مشکل کم آبی بیرم در شرایطی که نزدیک به بزرگ‌ترین مخازن گازی دنیا یعنی عسلویه هستیم مشکلات را صد چندان کرده است.

وی گفت:‌فعال کردن شورای آب در کشور از سوی دولت لازم است این در حالی است که در کشورمان توان لوله‌گذاری 60 کیلومتر برای رساندن آب شرب بهداشتی به منطقه بیرم وجود ندارد؟

وی در پایان گفت:‌بیرم بدتر از غیزانیه اگر نیست کمتر از آن هم نیست.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن