سیاسی

دولت درآمد هنگفتی از محل سود اپراتورها دارد/ بودجه تولید محتوا کم است

سه‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ – ۱۴:۴۲ دولت درآمد هنگفتی از محل سود اپراتورها دارد/ بودجه تولید محتوا کم است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه دولت درآمد هنگفتی از محل سود اپراتورها داشته گفت: سود خالص دولت علاوه بر حق السهم مبلغی حدود 12 هزار میلیارد تومان است که فقط 3 هزار میلیارد آن برای تولید محتوا در نظر گرفته شده است.

دولت درآمد هنگفتی از محل سود اپراتورها دارد/ بودجه تولید محتوا کم است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، احساس قاضی زاده هاشمی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال 1400، با بند (ی) تبصره 6 ماده واحده این لایحه و در مخالفت با آن اظهار داشت: برای گنجاندن این پیشنهاد در بودجه ما اطلاعات دقیقی از بانک مرکزی دریافت کردیم و دریافتیم که دولت درآمد هنگفتی از محل سود اپراتورها داشته است.

وی افزود: سود خالص دولت علاوه بر حق السهم مبلغی حدود 12 هزار میلیارد تومان است که از این رقم فقط 3 هزار میلیارد تومان آن برای تولید محتوا در نظر گرفته شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به توئیت وزیر ارتباطات درباره این بند بودجه ای، تصریح کرد: مگر وزیر ارتباطات برای مجلس تعیین تکلیف می کند که او عنوان کرده اجازه نخواهیم داد این مصوبه تصویب شود. تصویب این بند یک پیام با محتوای فرهنگی به جامعه مخابره خواهد کرد.

انتهای پیام/

هفت گردون

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون هتل پرشیا بیمه رازی زمزم لاستیک بارز ارم کیش هفت گردون هتل پرشیا بیمه رازی زمزم لاستیک بارز ارم کیش

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن