سیاسی

دولت لایحه‌ای در زمینه رتبه‌بندی فرهنگیان در دست اقدام دارد/ طرح مجلس رتبه‌بندی را تأخیر می‌اندازد

سه‌شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ – ۱۱:۵۴ دولت لایحه‌ای در زمینه رتبه‌بندی فرهنگیان در دست اقدام دارد/ طرح مجلس رتبه‌بندی را تأخیر می‌اندازد

نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: اشکال اصلی در این است که به ظاهر از فرهنگیان حمایت می‌کنند اما با زمان اعلام شده در این طرح عملا ما خودمان با دست خودمان رتبه بندی معلمان را نابود و به تأخیر می‌اندازیم.

دولت لایحه‌ای در زمینه رتبه‌بندی فرهنگیان در دست اقدام دارد/ طرح مجلس رتبه‌بندی را تأخیر می‌اندازد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مهرداد ویس کرمی نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه 6 آبان ماه 99)‌ در مخالفت با دو فوریت طرح رتبه بندی فرهنگیان اظهار داشت: در شأن و منزلت معلمان بزرگوار همین بس که قرآن در آیه‌های مختلف سوگندهای مختلفی در این زمینه دارد و به دانش و علم‌آموزی تأکید دارد.

وی با بیان این که کار معلم انسان‌سازی است گفت: اهمیت قشر فرهنگی بر کسی پوشیده نیست و همه ما آنچه داریم مدیون معلمان هستیم.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مخالفت من با دو فوریتی طرح رتبه بندی فرهنگیان به دلیل زمان تعیین شده در این طرح است، گفت: زمان تسریع شده در این طرح سبب بی اثر شدن این طرح می‌شود؛ چراکه خود وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش و تحقیقات ادعا می‌کرد دولت لایحه رتبه بندی فرهنگیان را در دست اقدام دارد و طی یک الی دو ماه آینده آماده می‌شود.

وی ادامه داد: در دو فوریت طرح رتبه بندی فرهنگیان زمان تعیین شده 6 ماه تعیین شده اما دولت تأکید دارد می‌تواند در زمان کمتری لایحه آن را آماده کند. بنابراین من معتقدم 6 ماه زمان به دولت زمان زیادی است؛ چراکه به ایام انتخابات ریاست جمهوری 1400 وارد می‌شویم و عملا این مقوله به دولت بعدی واگذار می‌شود.

ویس کرمی با تأکید بر این که ما مشکلی با رتبه بندی فرهنگیان نداریم بلکه بر آن اصرار هم داریم، گفت: ما نباید خودمان با دست خودمان رتبه بندی فرهنگیان را نابود و به تأخیر بیندازیم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن