اقتصادی

دو بانک مورد علاقه ترامپ هم او را تنها گذاشتند

پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ – ۰۴:۴۷ دو بانک مورد علاقه ترامپ هم او را تنها گذاشتند

دو بانک مورد علاقه ترامپ طی روزهای گذشته تصمیم گرفتند تا روابط خود با رئیس جمهور آمریکا را کم کرده و یا حتی متوقف کنند. بانک سیگنچر نیویورک خواستار استعفای ترامپ شده است.

دو بانک مورد علاقه ترامپ هم او را تنها گذاشتند

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از اسپوتنیک، پس از اتفاقات هفته گذشته و حمله معترضان آمریکایی و حامیان ترامپ به کنگره این کشور دو بانک مورد علاقه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در حال فاصله گرفتن از وی هستند.

یک منبع آگاه گفته که در همین راستا دویچه بانک آلمان که 300 میلیون دلار به ترامپ وام داده، در حال تجدیدنظر در روابط خود با ترامپ است.

دومین بانک نیز بانک سیگنچر در نیویورک است که خدمات مختلفی را به خانواده و اطرافیان ترامپ از جمله ایوانکا، جرد کوشنر و مایکل کوهن به ارائه داده است. این بانک در حال بستن دو حساب شخصی ترامپ با موجودی 5.3 میلیون دلار است.

بانک سیگنچر در بیانیه خود اعلام کرده که ما معتقدیم اقدام درست استعفای رئیس جمهور آمریکاست که این مسئله برای منافع ملت و مردم آمریکا بهترین گزینه است.

دویچه بانک آلمان ماه گذشته اعلام کرد که رزماری ورابلیک، بانکداری که برای ترامپ کار می‌کرد و به وی کمک می‌کرد تا روابط خود با دویچه بانک را مدیریت کند، پس از فشارها از سوی مقامات قضایی و نمایندگان مجلس آمریکا برای ارائه اطلاعات از سمت خود استعفا کرده است.

چهارشنبه هفته پیش هزاران نفر از طرفداران ترامپ به کنگره آمریکا حمله کردند تا از رسمیت بخشی به پیروزی در انتخابات از سوی نمایندگان کنگره جلوگیری کنند. این اقدام به کشته شدن حداقل 5 نفر منجر شد.

انتهای پیام/ب

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن