فرهنگ و هنر

دیباج: گره‌های زندگی «سهراب» از سرنوشت بیشتر شد

از سرنوشت کیسیان دیباج دارا حیایی

هاشم هنوز شوخی‌های خود را حفظ کرده و شاید در خیلی از جاها تصمیم‌ شتاب‌زده بگیرد در حالی که سهراب سعی می‌کند اتفاقات را کنترل کند.

به گزارش مشرق، «کیسان دیباج»، بازیگر نقش سهراب در سریال «از سرنوشت» با اشاره به تفاوت‌های بازی در فصل سوم نسبت به فصل قبل گفت: در فصل دوم از آنجا که نقش 18-19 سالگی را بازی می‌کردیم باید یک‌سری خامی‌ها را در بازی‌مان قرار می‌دادیم تا برای مخاطب باورپذیر باشد. در حقیقت باید همانند یک نوجوان عمل می‌کردیم و واکنش‌مان نسبت به چالش‌ها و موضوعات این‌گونه می‌بود اما در فصل سوم، هاشم و سهراب 26 ساله‌اند و علیرغم برخورد با چالش‌های بزرگتری در مسیر زندگی، تجربه بیشتری کسب کرده‌اند و پخته‌تر شده‌اند. این تفاوت در بازی تعمدی و برای نمایش این تفاوت سنی است.

او با اشاره به تفاوت‌های شخصیتی بین هاشم و سهراب و پررنگ‌تر شدن آن در فصل سوم گفت: همان‌طور که در فصل‌های گذشته دیدید، شخصیت هاشم از همان بچگی بازیگوش‌تر است و سهراب بیشتر فکر می‌کند و داناتر است. این اختلاف در فصل سوم پررنگ‌تر هم شده است. هاشم هنوز شوخی‌های خود را حفظ کرده و شاید در خیلی از جاها تصمیم‌ شتاب‌زده بگیرد در حالی که سهراب سعی می‌کند اتفاقات را کنترل کند.

بیشتر بخوانید:

سریالی که با محوریت اقتصاد مقاومتی پُر بیننده شد/ پسر امین حیایی روی دست پدرش بلند شد؟

دیباج با اشاره به چالش‌های فصل سوم از سرنوشت و نزدیک‌ بودن این چالش‌ها به دغدغه‌های نسل جوان گفت: در فصل سوم از سرنوشت، یک سری گره‌ها و چالش‌های اصلی از فصل اول و دوم وجود دارد که آرام آرام باز می‌شود. علاوه براین، یک سری اتفاقات جدید نیز پیش ‌روی هاشم و سهراب قرار گرفته است که تلاش می‌کنند آنها را حل و فصل کنند. این چالش‌های جدید، نگاه عمیق‌تری به مسائل روز داشته و دغدغه‌های نسل جدید را به تصویر کشیده است.

وی اظهارداشت: همین موضوع باعث جذابیت بیشتر داستان شده و کمک کرده است نسل جوان ارتباط بهتری با دو شخصیت اصلی داستان برقرار کنند.

بازیگر نقش سهراب در مورد زوج هنری خود با دارا حیایی گفت: از بازی کنار دارا لذت می‌برم. از همان روز اولی که کنار هم قرار گرفتیم، به خوبی هماهنگ شدیم و سعی کردیم به یکدیگر کمک کنیم. بازی یکدیگر را به خوبی می‌شناسیم و همین امر باعث شده است که نقش‌مان به عنوان دو رفیق صمیمی، خیلی خوب از آب دربیاید.

او در مورد اینکه آیا پیشنهادی برای بازی کنار یکدیگر داشته‌اند یا خیر، گفت: نقش‌هایی وجود داشته است که به هر دوتایمان پیشنهاد شده باشد اما فعلا پیشنهادی برای بازی کنار یکدیگر نداشتیم.

دیباج در پایان گفت: منتظر فصل چهارم هستیم و احتمالا خیلی زود آن را شروع کنیم.

«از سرنوشت» به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان و کارگردانی سیدمحمدرضا خردمندان کاری از گروه فیلم و سریال شبکه دو است و در آن بازیگرانی چون حسین پاکدل، پوریا پورسرخ، لیلا بلوکات، مجید واشقانی، علیرضا استادی، فریبا نادری، مائده طهماسبی، سیدمهرداد ضیایی، فاطیما بهارمست، نسیم فروغ، حبیب دهقان‌نسب، سارا والیانی، یغما یارعلی، مهدی صبایی، کامبیز منصف، محمد زکی‌زاده، فرخنده فرمانی، فریده دریامج، کریم قربانی، فاطمه شکری، مسعود انتظاری، مائده نجفی، مریم کاظمی، مونا کرمی، مهدیس توکلی، دارا حیایی و کیسان دیباج (در نقش هاشم و سهراب)، علیرضا آرا و … نقش‌آفرینی می‌کنند.

«از سرنوشت» نوشته محمد محمود سلطانی، روح‌الله صدیقی و مسعود کرمی است. از دیگر عوامل آن می توان به: نوید احمدزاده دستیار تهیه‌کننده، پدرام ابدان: مشاور رسانه و مطهره کشاورز محمدیان: روابط عمومی اشاره کرد.

این مجموعه شنبه تا چهارشنبه از ساعت 21:30 روی آنتن شبکه دو سیما می رود و بازپخش ان ساعت روز بعد حدود ساعت 16:30 خواهد بود.

منبع: فارس

  • شهر خبر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن