سیاسی

دیدار جمعی از اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با رایزن فرهنگی پاکستان

شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۵:۵۵ دیدار جمعی از اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با رایزن فرهنگی پاکستان

رایزن فرهنگی سفارت پاکستان در تهران در دیدار دانشجویان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: تصویر خوبی از کشورم در ایران نشان داده نمی‌شود ولی با این حال آماده خدمت به دانشجویان هستیم.

دیدار جمعی از اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با رایزن فرهنگی پاکستان

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، در سالروز استقلال پاکستان جمعی از دانشجویان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با رایزن فرهنگی – رسانه‌ای پاکستان در ایران دیدار کردند.

14 اوت سالروز تاسیس و اسقلال کشور پاکستان در سال 1947 از شر استعمار انگلیس و فشارهای گروههای تندرو هندو در هندوستان است که بزرگترین روز ملی این کشور و روز عید و جشن ملی پاکستان به حساب می‌آید. به همین مناسبت جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران با اهدای هدایایی پیام آور صلح و دوستی دو ملت شدند.

در این دیدار که با هدف ابلاغ پیام صلح و دوستی 2 ملت مسلمان ایران و پاکستان به ابتکار دانشجویان فعال در عرصه بین‌الملل دانشگاه‌های تهران صورت پذیرفته بود بر اهمیت روابط صمیمانه دو کشور با توجه به عقبه‌ی تاریخی و اشتراکات فرهنگی و زبانی 2 کشور تاکید شد.

«دوسانی» رایزن فرهنگی رسانه‌ای پاکستان در ایران نیز از ارتباط دانشجویان فعال در این عرصه و تلاش برای بهبود تصویر پاکستان و به نمایش گذاشتن زیبایی‌های فرهنگی و طبیعی پاکستان در ایران به جای پرداختن دائمی رسانه ها به مساله گروه‌های افراطی که اقلیتی محض در پاکستان هستند استقبال کردند.

در پایان این دیدار هدیه‌ای به یادگار از طرف دانشجویان دانشگاه‌های تهران به نشانه‌ دوستی و صلح 2 ملت تقدیم شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن