سیاسی

ذاکر: وضعیت امروز کشور عمدتاً نتیجه رویکرد وابستگی دولت به خارج است

شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ – ۰۸:۰۳ ذاکر: وضعیت امروز کشور عمدتاً نتیجه رویکرد وابستگی دولت به خارج است

نماینده ارومیه در مجلس گفت: وضعیت امروز کشور عمدتاً نتیجه رویکرد وابستگی دولت به خارج است که این رویکرد برخلاف اراده ملت و برخلاف میثاق ملی ما «قانون اساسی» است.

ذاکر: وضعیت امروز کشور عمدتاً نتیجه رویکرد وابستگی دولت به خارج است

حجت‌الاسلام سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با انتقاد از عملکرد اقتصادی دولت گفت: مشکلات اقتصادی امروز کشور 10 درصد ناشی از تحریم و 90 درصد ناشی از عملکرد دولت است.

وی افزود: درست است که ما با تحریم‌ها و مشکلاتی در بحث فروش نفت و انتقال پول و… مواجه‌ایم اما این 10 درصد مشکل است و 90 درصد مشکل رویکرد وابستگی دولت به خارج و نگاه آن به دست‌های بیگانگان است.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رویکرد وابستگی دولت به خارج برخلاف ارائه ملت و برخلاف میثاق ملی ما یعنی قانون اساسی است که بر استقلال سیاسی و اقتصادی کشور در اصل دوم آن تأکید شده است.

ذاکر خاطرنشان کرد: درست است که مردم و دلسوزان انقلاب اجازه نمی‌دهند که این رویکرد وابستگی کشور را از مسیر اصلی خود خارج کند اما به هر حال آسیب‌ها و لطمات اقتصادی و معیشتی آن جبران‌ناپذیر است.

وی افزود: متأسفانه حرکت و اقدام خاصی را از سوی دولت و رئیس جمهور برای حل مشکلات نمی‌بینیم؛ اگر مسئولی تلاش داشته باشد و حتی نتواند مشکلی را حل کند وقتی مردم ببینند تلاش دارد برای کار وی ارزش قائل می‌شوند.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: نباید در سال پایانی تفکر دولت این باشد که خوب ما که سال آخرمان است پس هرچه اتفاق می‌افتد به ما ربطی ندارد.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن