سیاسی

رئیس‌جمهور: حجت‌الاسلام اژه‌ای در وحدت میان دانشگاه و حوزه کارنامه ارزشمندی از خود برجا گذاشت

يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ – ۰۱:۴۴ رئیس‌جمهور: حجت‌الاسلام اژه‌ای در وحدت میان دانشگاه و حوزه کارنامه ارزشمندی از خود برجا گذاشت

حسن روحانی خاطرنشان کرد: نماینده فقید رهبری در امور دانشجویان اروپا و آمریکا در وحدت میان دانشگاه و حوزه کارنامه ارزشمندی از خود برجا گذاشت که به‌عنوان الگویی برای دانش‌آموختگان معارف اسلامی همواره الهام‌بخش خواهد بود.

رئیس‌جمهور: حجت‌الاسلام اژه‌ای در وحدت میان دانشگاه و حوزه کارنامه ارزشمندی از خود برجا گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت دانشمند فرهیخته حجت الاسلام جواد اژه‌ای، نماینده فقید رهبری در امور دانشجویان اروپا و آمریکا، گفت: این عالم مجاهد کارنامه درخشان و ارزشمندی از خود برجا گذاشت که به عنوان الگویی برای دانش‌آموختگان معارف اسلامی همواره الهام‌بخش خواهد بود.

متن پیام روحانی به این شرح است:

الَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَهً عِنْدَ اللَّهِ وَأُولَئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ (توبه / آیه 20)

درگذشت دانشمند فرهیخته، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر جواد اژه‌ای، نماینده فقید رهبری در امور دانشجویان اروپا و آمریکا، موجب اندوه و تأثر عمیق گردید.

این عالم مجاهد افزون بر تسلط بر علوم حوزوی و دانشگاهی در فعالیت‌های مختلف علمی و دانشگاهی از جمله تأسیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، وحدت میان دانشگاه و حوزه و نیز در سایر سمت‌های خدمتگزاری، کارنامه درخشان و ارزشمندی از خود برجا گذاشت که به عنوان الگویی برای دانش‌آموختگان معارف اسلامی همواره الهام‌بخش خواهد بود.

اینجانب این ضایعه را به جامعه علمی و دانشگاهی، دوستداران، خانواده مکرم آن عالم وارسته و به ویژه خانواده بزرگوار شهید آیت‌الله بهشتی تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و همجواری با ائمه اطهار(ع) و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − نه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن