اجتماعی

رئیس دیوان عالی کشور: منافقین و دشمنان چشم به راه انتقام سخت باشند

جمعه ۷ آذر ۱۳۹۹ – ۲۳:۱۴ رئیس دیوان عالی کشور: منافقین و دشمنان چشم به راه انتقام سخت باشند

رئیس دیوان عالی کشور در پیامی در پی شهادت رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، عنوان کرد: منافقین و دشمنان کوردل، چشم به‌راه انتقام‌ سخت باشند.

رئیس دیوان عالی کشور: منافقین و دشمنان چشم به راه انتقام سخت باشند

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور در پیامی شهادت رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: «وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ؛ شهادت روزی سوداگران عشق و معنویت است و نصیب کسانی می‌شود که با حق معامله دارند.

ترور دانشمند مجاهد محسن فخری زاده توسط عوامل صهیونیست و استکبار، داغ حاج قاسم سلیمانی را تازه کرد؛ این شهادت گوارای او است اما آلام ما را افزون می‌کند.

منافقین و دشمنان کوردل چشم به‌راه انتقام‌سخت باشند، تعقیب و مجازات عاملان این ترور که توسط عناصر خود فروخته و تروریست صورت گرفت توسط نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی خواسته قلبی ملت ولایتمدار است.

شهادت این دانشمند و مدیر متخصص و شایسته را که در راه خدا و توسط پلیدترین عناصر تروریستی به شهادت رسید را خدمت رهبر معظم انقلاب، همکاران و خانواده این شهید بزرگوار و مردم عزیز کشورمان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات آن شهید فرزانه را از خداوند خواستارم».

* دادستان کل کشور: قطعا ملت شهید پرور ایران از خون پاک شهید فخری زاده نخواهد گذشت

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور در پی ترور محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح که منجر به شهادت وی شد، در پیامی شهادت وی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: «انا لله و انا الیه راجعون؛ متاسفانه با خبر شدیم که بار دیگر دشمنان قسم خورده اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اقدامی بزدلانه، یکی از عزیزان و خدمتگزاران عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی کشور را به شهادت رساندند.

شهید عزیز محسن فخری زاده که سال‌های طولانی از عمر پربرکت خویش را صرف مجاهدت و ارتقاء توان دفاعی کشور نمود همچون خاری در چشم استکبار جهانی و استخوانی در گلوی صهیونیسم خونخوار بود.

این اقدام وحشیانه تروریست‌های وابسته به استکبار جهانی ناشی از اوج استیصال و درماندگی آنان از رشد و پیشرفت علمی و سر افزاری و استقلال ملت ایران در عرصه‌های هسته‌ای و دفاعی کشور است.

قطعا ملت شهید پرور ایران از خون پاک این شهید نخواهد گذشت و انتقام خون وی را از قاتلان و آمران و حامیان او خواهد گرفت و اجازه نخواهد داد که این جنایتکاران در رسیدن به اهداف پلید خود که همان وابستگی و تسلیم ملت بزرگ ایران است دست یابند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت، شهادت این دانشمند صنعت دفاعی کشور را به فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، همکاران ایشان و خانواده گرانقدر آن شهید تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال برای بازماندگان و علاقه‌مندان به آن عزیز صبر مسألت می‌نمایم».

همچنین حجت الاسلام و المسلمین حسن درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور نیز در پیامی شهادت شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را تسلیت گفت.

در متن پیام آمده است: «ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون؛ ملت بزرگ ایران اسلامی بار دیگر یکی از مجاهدان خدوم و اهل علم و ایمان خود را تقدیم مکتب سرخ حسینی کرد و خونی تازه، بر پای درخت نظام اسلامی جاری شد.

سفاکی و شقاوت دشمنان این ملت که راه مقابله با اراده مردم مان را جز در ترور ناجوانمردانه نمی‌بینند، در طول بیش از ۴دهه عمر شریف انقلاب اسلامی بر جهان ثابت شده است و جهان فهمید که آنان راه به جایی نخواهند برد و به فرموده‌ی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام‌خمینی رضوان الله علیه، این خون‌ها باعث بیداری بیش از پیش ملت ما می‌شود.

اینجانب شهادت دانشمند فرزانه شهید محسن فخری زاده را به امام عصر ارواحنا فداه، رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض نموده، از خداوند منان برای آن شهید والا مقام، علو درجات و برای بازماندگان، صبر و اجر مسألت دارم».

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن