سیاسی

رئیس سازمان بسیج: باید حرکت عظیم عمومی در کارآفرینی ایجاد کنیم

يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ – ۰۰:۴۶ رئیس سازمان بسیج: باید حرکت عظیم عمومی در کارآفرینی ایجاد کنیم

سردار غلامرضا سلیمانی گفت: باید به دنبال گسترش و تعمیق تعامل و هم‌افزایی باشیم و براساس منظومه فکری رهبر معظم انقلاب بتوانیم یک حرکت عظیم عمومی در جهت ایجاد اشتغال و کارآفرینی ایجاد کنیم.

رئیس سازمان بسیج: باید حرکت عظیم عمومی در کارآفرینی ایجاد کنیم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین بعدازظهر امروز (شنبه ۴ بهمن) در آیین امضای تفاهم نامه میان این سازمان و کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه این تفاهم نامه یک سابقه عملیاتی درخشان و عمق عملیاتی موفق و دستاوردهای روشنی در کارنامه خود دارد، گفت: باید به دنبال گسترش و تعمیق تعامل و هم افزایی داشته باشیم و براساس منظومه فکری رهبر معظم انقلاب بتوانیم یک حرکت عظیم عمومی در جهت ایجاد اشتغال و کارآفرینی ایجاد کنیم.

وی افزود: سازمان بسیج بعنوان یک تشکیلات مردمی آمادگی دارد همه ظرفیت های مردمی را در شهرها و استان ها بسیج کند و حتی فراتر از این تفاهم نامه هم به تحقق اهداف کمک کند.

سردار سلیمانی تاکید کرد: آرمان امام راحل اعتلای قشر مستضعف بوده و ما باید تلاش کنیم این ارمان محقق شود، تاکید رهبر معظم انقلاب هم تحقق این آرمان است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 17 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن