اجتماعی

رئیس قوه قضائیه: «منافع ملی» روابط بین ملت و دولت را رقم می‌زند

چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ – ۱۶:۵۴ رئیس قوه قضائیه: «منافع ملی» روابط بین ملت و دولت را رقم می‌زند

آیت‌الله رئیسی در دوازدهمین گردهمایی مجازی نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه کشور، گفت: رابطه دولت با ملت رابطه تعریف شده است و آنچه روابط بین ملت و دولت را رقم می‌زند، منافع ملی است.

رئیس قوه قضائیه: «منافع ملی» روابط بین ملت و دولت را رقم می‌زند

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در دوازدهمین گردهمایی مجازی نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه کشور، اظهار کرد: رابطه دولت با ملت رابطه تعریف شده است، آنچه روابط بین ملت و دولت را رقم می‌زند منافع ملی است و باید برای حفظ منافع ملی تلاش کرد.

وی افزود: منافع ملی تنها به مرز و بوم و جغرافیا مربوط نمی‌شود و می‌تواند منافع غیر از سرزمین هم جزو منافع محسوب شود.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: امام (ره)، منافع ملی و مصالح انسان را با هم پیوند زد و ترکیبی بین ملیت و اسلامیت را رقم زد و نگاه علمای بزرگ و در رأس آن امام این بود که تقابلی بین اسلامیت و ملیت نیست بلکه پیوند این دو می‌تواند نجات‌بخش جامعه باشد و حفظ دفاع از وطن را در جامعه افزایش دهد.

وی تصریح کرد: امام بزرگوار به نحوی عمل کردند که جمهوریت و اسلامیت، ملیت و اسلامیت، مصالح انسان معاصر با منافع ملی با هم پیوند خورد و سازوکار این پیوند ایجاد شد.

ادامه دارد

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن