اجتماعی

رئیس هیأت مدیره مجمع خیرین: تمام‌ قد در میدان مبارزه با بحران کرونا خواهیم ماند

يکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۹ – ۱۱:۵۳ رئیس هیأت مدیره مجمع خیرین: تمام‌ قد در میدان مبارزه با بحران کرونا خواهیم ماند

رئیس هیأت مدیره مجمع خیرین کشور با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای ستاد ملی کرونا، گفت: مجمع خیرین کشور با توانی مضاعف و بسیج امکانات خیرین، تمام‌ قد در میدان مبارزه با بحران کرونا خواهد ماند.

رئیس هیأت مدیره مجمع خیرین: تمام‌ قد در میدان مبارزه با بحران کرونا خواهیم ماند

به گزارش خبرنگار جامعه خبرگزاری فارس، حبیب‌الله بوربور رئیس هیأت مدیره مجمع خیرین کشور بر لزوم پیگیری فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای ستاد ملی کرونا تأکید کرد و گفت: مجمع خیرین کشور با توانی مضاعف و با بسیج امکانات خیرین و نیکوکاران، تمام‌قد در میدان مبارزه با بحران کرونا خواهد ماند.

بوربور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع سربازان و مدافعان سلامت، اظهار کرد: فرمایشات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، بار دیگر مایه وفاق، همدلی و همگرای مردم و مسؤولان و دست‌اندرکاران و تصمیم‌سازان عرصه مبارزه با ویروس کرونا بود و آرام‌بخش دل‌ها و جان‌هایی که غمگنانه و در فراغ یاران و همراهانشان در محضر و مرای رهبری فرزانه به مرور روزهای سخت مواجهه با بیماری خانمان‌سوز کرونا در اوج تحریم‌ها پرداختند.

عضو شورای اجتماعی کشور گفت: معظم‌له در فراز دیگری از سخنانشان به نقش مردم و خیرین در پشتیبانی اقدامات دولت پرداختند و این کار را جزو بهترین کارها و برترین وسایل نزدیک شدن به خدا نامیدند.

وی افزود: این مایه مباهات و افتخار خیرین است که اقدامات و فعالیت‌هایشان این‌گونه ارزشیابی می‌شود.

رئیس هیأت مدیره مجمع خیرین کشور با مرور حوادث و وقایع ماه‌های گذشته، گفت: بیش از هشت ماه از حمله عالم‌گیر ویروس منحوس کرونا می‌گذرد و هرچه از روزهای اول بحران فاصله می‌گیریم بر وسعت، حدت و شدت طوفانی که این ویروس ویرانگر برپا کرده است، افزوده می‌شود.

بوربور اضافه کرد: اگرچه آمار خسارت‌های وارده بر اثر این بحران غم‌انگیز در ابعاد مختلف انسانی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی قابل اندازه‌گیری و احصاء نیست، اما متناسب با وسعت و گستردگی این حمله مقاومت‌های جانانه‌ای هم توسط کادر درمان و پزشکی در اقصی نقاط دنیا و به ویژه در ایران رقم خوده است که نیازمند تقدیر و شکرگزاری است.

وی افزود: در کنار کادر درمان و پزشکی کشور و دوشادوش مدافعان سلامت، نیکوکاران و خیرین از همان ابتدا به میدان آمدند و در پشتیبانی و تهیه وسایل و لوازم و امکانات و تجهیزات دارویی هرآنچه داشتند بر طبق اخلاص نهادند.

رئیس هیأت مدیره مجمع خیرین کشور متذکر شد: همپا و همگام و همراه با دیگر نیکوکاران، مجمع خیرین کشور نیز با تمام قوا پا بر عرصه این نبرد جهادگونه گذاشت و با بسیج امکانات و لجستیک خیرین حقیقی و حقوقی و موسسات خیریه تابعه در بخش پیشگیری و درمان و تهیه و ارسال بسته‌های حمایتی اقدامات مفید و موثری را سامان داد که گزارش‌های آن پیش‌تر منتشر شده است.

بوربور با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای ستاد ملی کرونا، گفت: مجمع خیرین کشور بنا بر وظیفه ذاتی خود که رسالتش حضور در میدان‌های بحرانی است، به یاری خداوند و نصایح حکیمانه و همراهی‌های پدرانه جنابعالی، در کنار مدافعان سلامت خواهد ایستاد و هرآنچه را در توان دارد در راه پیشگیری و درمان و مقابله با آسیب‌های اجتماعی به‌کار خواهد بست تا ان‌شاءالله به دعای خیر و رهبری خردمندانه و هدایت‌های حکیمانه حضرتعالی دوباره به روزهایی که مردم عزیز کشورمان با سلامتی و شادمانی در کنار هم زندگی کنند، برگردیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن