اقتصادی

راه‌اندازی بازار فناوری حمل و نقل ریلی/ ارتقای همکاری دانشگاه و راه آهن

سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ – ۱۱:۲۱ راه‌اندازی بازار فناوری حمل و نقل ریلی/ ارتقای همکاری دانشگاه و راه آهن

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به راه‌اندازی بازار فناوری حمل و نقل ریلی از امضای سند همکاری بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.

راه‌اندازی بازار فناوری حمل و نقل ریلی/ ارتقای همکاری دانشگاه و راه آهن

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مراسم رونمایی از سند تحول آموزش صبح امروز در شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با حضور وزیر راه و شهرسازی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس دانشگاه علم و صنعت، معاون پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی و جمعی دیگر از مسؤولان دانشگاهی و ریلی در حال برگزاری است.

در این مراسم سعید رسولی مدیرعامل شرکت راه‌آهن اظهار داشت: بابت راه اندازی مرکز ج هادی راه‌آهن 76 مسأله در سال گذشته مشخص، بسته‌بندی و اولویت‌بندی شد و امروز 30 مسأله از اولویت‌ها تحت کارگروه‌های جهادی بهره‌وری با حضور اساتید دانشگاه‌ها، بازنشستگان راه‌آهن در موضوعات مربوطه و نمایندگان شرکت‌های خصوصی ریلی تشکیل شد.

وی افزود: مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن تیر ماه امسال با حضور معاون فناوری رئیس جمهور افتتاح شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: مقرر شد با تکیه بر توان داخل در حوزه‌های مختلف برای ارتقاء راه‌آهن تلاش کنیم. سامانه جامع رونق و جهش تولید بر فضای اینترنت قرار دادیم، طرح جهاد خودکفایی صنعت ریلی را راه اندازی کردیم و امروز یازدهمین سه شنبه ریلی با طعم فناوری را برگزار می‌کنیم.

مدیرعامل راه‌آهن افزود: زیست بوم فناوری را برای صنعت ریلی طراحی کرده‌ایم، نهادهای تسهیل‌گر، عرضه‌کننده و متقاضی فناوری را شناسایی کرده‌ایم و بازار فناوری حمل و نقل ریلی را راه اندازی کرده‌ایم و در این حوزه از اساتید و دانشگاهیان قدردانی می‌کنیم که همکاری صمیمانه و متعهدانه‌ای با شرکت راه‌آهن دارند، ضمن آنکه ما واحد ارتباط با دانشگاه را راه اندازی کرده‌ایم و امروز مسائل علمی راه‌آهن تحت عنوان پایان‌نامه‌ها در دانشگاه‌ها دنبال می‌شود.

بنا بر این گزارش امروز سند تحول آموزش در حوزه ریلی با حضور وزرای راه و شهرسازی و علوم و تحقیقات و فناوری امضا می‌شود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن