اقتصادی

راه اندازی آزمایشی سامانه جدید مدیریت ایمنی در 9 فرودگاه کشور

چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ – ۱۵:۰۲ راه اندازی آزمایشی سامانه جدید مدیریت ایمنی در 9 فرودگاه کشور

مدیر ایمنی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از پیاده سازی بخشی از سامانه جدید مدیریت ایمنی (سما) باعنوان مخاطرات ایمنی به طور آزمایشی در 9 فرودگاه کشور خبر داد.

راه اندازی آزمایشی سامانه جدید مدیریت ایمنی در 9 فرودگاه کشور

حبیب داوودی دانا در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به پیاده سازی آزمایشی نخستین ماژول (مدار الکترونیک) از سامانه جدید مدیریت ایمنی (سما) با عنوان مخاطرات ایمنی در 9 فرودگاه کشور اظهار داشت: این سامانه با همکاری مشترک دفتر ایمنی و اداره کل مخابرات و فن آوری اطلاعات هوانوردی طراحی و تولید شده است و به طور آزمایشی در فرودگاه های مهرآباد، مشهد، شیراز، بندرعباس، زاهدان، اهواز، گرگان، همدان و شاهرود مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیر ایمنی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ادامه داد: سایر فرودگاه ها نیز در هفته آینده به این سامانه دسترسی خواهند داشت.

وی اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است سایر بخش ها و ماژول های این سامانه شامل گزارشات الزامی رویداد (MOR)، شاخص های عملکرد ایمنی (SPI)، آموزش و غیره تا پایان سال جاری به طور کامل مورد بهره برداری قرار گیرد.

مدیر ایمنی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران درباره تأثیرات ایمنی این سامانه اظهار داشت: پیاده سازی و بهره گیری از این سامانه گامی اساسی در راستای استقرار سیستم مدیریت ایمنی (SMS) در مجموعه شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران محسوب می شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن