سیاسی

راه اندازی اندیشکده غرب شناسی در بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی

يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ – ۰۲:۲۵ راه اندازی اندیشکده غرب شناسی در بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی

طی مراسمی اندیشکده غرب شناسی در بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی و از پوستر این اندیشکده رونمایی شد.

راه اندازی اندیشکده غرب شناسی در بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ همزمان با سالروز ۱۶ آذر و روز دانشجو اندیشکده غرب شناسی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با حضور جانشین و معاونین سازمان بسیج اساتید کشور، مسئول نهاد فرآیند انقلاب اسلامی در سپاه، فرمانده مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم، رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اندیشکده غرب شناسی در بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی و از پوستر این اندیشکده رونمایی شد.

اندیشکده غرب شناسی دارای چهار گروه تخصصی تحت عناوین فلسفه غرب، اقتصاد غرب، سیاست غرب و فرهنگ غرب است که در هر گروه حداقل ۵ الی ۷ عضو هیات علمی دانشگاه و متخصص در حوزه مورد نظر فعالیت خواهند کرد.

ریاست اندیشکده بر عهده محمد پورقربان و مسئولین گروه های تخصصی به ترتیب حسین نصیر زاده، محمد باقری، حسن کربلایی و سید یوسف مرادی هستند.

سیاستگذاری در حوزه های تخصصی، شناخت و رصد فعالیتها و سیاستهای جبهه غرب و به خصوص ایالات متحده آمریکا در عرصه بین الملل و منطقه ای و رهگیری خط فکری آن و مقابله با جریان نفوذ فکری غرب در داخل کشور، در کوتاه مدت و میان مدت و تبدیل شدن به مرجعیت علمی و تخصصی، در خصوص غرب شناسی از اهداف بلند مدت اندیشکده اعلام شده است.

براساس اعلام مسئولان اندیشکده، سخنان رهبر کبیر انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری و صیانت از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی و ایثارگریهای شهدای گرانقدر در این خصوص، به عنوان راهبرد و رویکرد شناختی و عملیاتی به عنوان خط مشی فکری و استراتژی کلان این اندیشکده مورد توجه قرار خواهد کرد.

تامین نیاز های ارگانها و سازمانهای مرتبط در امر سیاست گذاری خارجی و داخلی و حوزه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و تاریخی از یافته های این اندیشکده در ادامه کار، مورد توجه و نظر موسسان این اندیشکده قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن