فرهنگ و هنر

راه اندازی سامانۀ ارتباط تلفنی با حرم امام حسین در آستانه اربعین

حرم

اگر چه امسال شیوع بیماری کرونا توفیق زیارت را از سیل علاقه‌مندان امام حسین در اربعین را سلب کرد اما سامانه ارتباط تلفنی با حرم امام حسین(ع) راه‌اندازی شد.

به گزارش مشرق، با شیوع بیماری کرونا سیل علاقه‌مندان به حضور و مشارکت در پیاده‌روی بزرگ اربعین امسال از توفیق زیارت و حضور در این مسیر بازماندند. در پی این اتفاق اما گروه‌های مردمی خادم زائران امام حسین از حرکت باز ننشستند و با فعالیت‌های مختلف خدماتی و فرهنگی در سراسر کشور حال و هوای اربعین حسینی را تداعی کردند. اینک در آستانه فرا رسیدن روز اربعین، گروه وصال الحسین(ع) با هماهنگی با عتبه امام حسین(ع) سامانه ارتباط تلفنی 1640 را راه‌اندازی کردند. با راه‌اندازی این سامانه علاقه‌مندان به زیارت برخط امام حسین(ع) به صورت زنده به حرم امام حسین متصل می‌شوند و می‌توانند با حرم آن حضرت در ارتباط باشند و در حال و هوای حرم قرار بگیرند.

در حال حاضر روزانه بیش از 60 هزار نفر با این سامانه در ارتباط هستند و هزینه تماس با این سامانه نیز با هزینه تماس‌های داخلی کشور محاسبه می‌شود. درصورت موافقت شرکت مخابرات ایران و وزارت ارتباطات انتظار می‌رود در آینده نزدیک جهت رفاه حال زائران حرم مطهر سید الشهداء(ع)، تماس با این شماره به طور کامل رایگان و بدون هزینه تماس داخلی محاسبه شود.

منبع: تسنیم

  • شهر خبر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 12 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن