اجتماعی

رایزنی شهرداری با سازمان املاک بر سر 40 ملک حاشیه بزرگراه یادگار امام

سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ – ۱۱:۳۴ رایزنی شهرداری با سازمان املاک بر سر 40 ملک حاشیه بزرگراه یادگار امام

عضو شورای شهر تهران گفت: برای مشکل رفع تملک 40 ملک در حاشیه بزرگراه یادگار امام خمینی (ره)شهرداری باید با سازمان املاک جلسه‌ای برگزار کند و مشکل برطرف شود.

رایزنی شهرداری با سازمان املاک بر سر 40 ملک حاشیه بزرگراه یادگار امام

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره مشکلات منطقه 10 تهران گفت: بر اساس اطلاعات کتابچه بودجه تهران در سال 99، تقریباً منطقه 10 در ردیف‌های بودجه در میان مناطق میانی تهران قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه منطقه 10 یکی از مناطق مرکزی تهران محسوب می‌شود، گفت: همانطور که شهرداری تهران به دولت سرویس و خدمات می‌دهد دولت هم باید هزینه‌های آن را پرداخت کند و در مناطق مرکزی تهران این اختصاص بودجه به چشم آید.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: درباره 40 ملک موجود در حاشیه بزرگراه یادگار امام به نظر می‌رسد اگر شهردار منطقه با سازمان املاک جلسه‌ای داشته باشد می‌تواند مشکل تملک را حل کند. نباید به این صورت باشد که املاک شهرداری در اختیار غیر باشد ولی شهرداری برای برنامه‌های خود دچار مشکل شود.

میرلوحی همچنین درباره عبور خط 7 مترو از منطقه 10 تهران گفت: خوشبختانه این خط از منطقه عبور می کند و‌ اگر طرح تاب‌نما تصویب شود اقدامات مناسبی در این منطقه ایجاد می‌شود ولی باید فکری به حال ساختمان‌های اداری و مجتمع‌های ایستگاهی در بافت فرسوده تهران کرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن