سلامت

ربیعی: از آینده صحبت کردن یک خطای انسانی است/ سولدو: بازی را خوب شروع کردیم اما شکست خوردیم

شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی

ساعت: 19:10
منتشر شده در مورخ: 1400/09/19
شناسه خبر: 1791036

مربیان مس رفسنجان و تراکتور چه گفتند؟
ربیعی: از آینده صحبت کردن یک خطای انسانی است/ سولدو: بازی را خوب شروع کردیم اما شکست خوردیم
ربیعی: از آینده صحبت کردن یک خطای انسانی است/ سولدو: بازی را خوب شروع کردیم اما شکست خوردیم

مربیان مس رفسنجان و تراکتور بعد از بازی هفته نهم صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از برتری 3 بر 2 مس رفسنجان مقابل تراکتور در نشست خبری اظهار داشت:‌ به تیم تراکتور خسته نباشید می گویم زیرا تیم ریشه‌دار و هواداران پرشوری دارد. همچنین به بچه‌های خوب و تیم معظم مس رفسنجان هم تبریک می گویم. فوتبالی که 5 گل دارد، برای بینندگان رضایت بخش است. کیفیت بازی در برخی مواقع خیلی بالا بود تیم تراکتور هم نسبت به گذشته با تغییراتی مقابل ما ظاهر شد.

وی افزود: در نیمه اول با وجود یک گل جلو افتادن شرایط خیلی مساعد نبود اما در نیمه دوم ریتم خیلی درست‌تری نسبت به بازی حریف داشتیم اما دو گل روی اشتباهات خودمان دریافت کردیم. از اینکه توانستیم به بازی برگردیم و پیروزی را نصیب خودمان کنیم خوشحالم. قطعا کار زیاد داریم و باید روی نقاطی که ممکن است ضریب خطای تیمی ما را کمتر کند بیشتر کار کنیم.

سرمربی مس رفسنجان عنوان کرد:‌ دغدغه‌ها و مشکلات فراوانی داریم که هیچ وقت آنها را بیان نکردیم. سعی کردیم با سعه‌صدر روی همه این موارد به ریتم خود ادامه بدهیم.

ربیعی در خصوص دلیل خروج زودهنگام گادوین منشا و مجید علیاری در دقیقه 55 تا 65 از زمین و عملکرد خوب فراز امامعلی و محمدرضا سلیمانی پس از ورود به زمین به جای نفرات توضیح داد: خروج زودهنگام در چه دقیقه‌ای بود؟ بین دقیقه 55 تا 65 که می‌گویید 10 دقیقه فاصله است. با این دیدگاه این دو بازیکن را حدود دقیقه 70 بیرون آوردم این سوال هم کاملا غلط است اما به آن پاسخ می‌دهم ریتم و برنامه‌ای برای نفرات جلوی خود داشتیم که منشا و علیاری خیلی خوب آن را انجام دادند. وقتی دیدیم فشار تیم حریف میزان بازی پخش کردن و توپ‌رسانی تراکتور در عقب زمین بیشتر می‌شود، سعی کردیم فشار را از بالا نگه داریم. در آن دقایق منشا و علیاری خسته شده بودند و مجبور بودیم عقب‌نشینی کنیم اما برای نگه داشتن بازی در زمین حریف محمدرضا سلیمانی و فراز امامعلی را اضافه کردیم که هر دو بازیکن خوب کار کردند.

وی ادامه داد: در گذشته هم گفتم نفرات خوبی در خط جلو داریم که به وقتش از همه آنها استفاده می‌کنیم. احتمال دارد در یک بازی هم منشا را دقیقه 70 به زمین بیاوریم. این موضوع بستگی به این دارد برای یک مسابقه چه چیزی را احتیاج داریم. خیلی خوشحالم ک اتفاقی که فصل گذشته افتاد، امروز هم تکرار شد و آن هم باز شدن پای امامعلی به گلزنی است. این پسر را خیلی دوست دارم و خوشحالم به زمین آمد و کارش را درست انجام داد. مانند کاری که سال گذشته که پس از ورود به بازی مقابل ماشین‌سازی انجام داد و گلزنی کرد، امروز هم این کار را انجام داد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره برنامه‌هایش برای حفظ جایگاه فعلی در دیدارهای آتی توضیح داد: اگر اجازه بدهید از این لحظه به بعد می‌خواهم فقط در مورد بازی بعدی مس صحبت کنم. یک بار هم گفتم از آینده صحبت کردن یک خطای انسانی است.

ربیعی در مورد اینکه توقعات مردم استان کرمان از مس رفسنجان به دلیل 4 پیروزی اخیر این تیم زیاد شده است گفت: به توقعات احترام می‌گذارم اما کار خودمان را انجام می‌دهیم دیدار بعدی ما مقابل فجر سپاسی است و فقط به آن فکر می‌کنیم اگر قرار باشد فشار و بار را روی مس رفسنجان زیاد کنید خودتان ضربه می‌خورید.

وی عنوان کرد: روز اول هم گفتم هدف ما در این فصل کسب رتبه تک‌رقمی است. در سال اول هدف من بقای تیم در لیگ برتر بود که با لطف خدا این بقا همراه با کسب رتبه تک‌رقمی رقم خورد. از مدیران باشگاه سوال کنید که گفتم امسال هدف ما کسب رتبه تک‌رقمی است. من و تیمم کارمان را انجام می‌دهیم توقعات هواداران به جا است و از این موضوع خوشحالیم که توانستیم برای آنها توقع ایجاد کنیم اما نباید از آن طرف بوم بیفتیم باید کارمان را انجام داده بازی به بازی جلو برویم و هدف‌گذاری‌مان هم مشخص است. روی مس رفسنجان فشار نگذارید. مشکلاتی داریم که صحبت کردن در مورد آنها از این قاعده خارج است. به خیلی از نتایج مس خوشحال هستم به هواداران و مردم تبریک می‌گویم و از این موضوع خوشحالم که امشب مقداری حال مردم رفسنجان و کرمان خوب است.

ربیعی تصریح کرد:‌امکان دارد 4 برد متوالی تبدیل به باخت متوالی شود که این اتفاق هم رخ داد اما به دلیل شناختی که در مجموعه از هم داشتیم پای ثبات‌مان ماندیم از سعد محمدی، زین‌الدینی، علیزاده، اعضای هیأت مدیره همه عوامل تیم ممنون هستم جایگاه امروز مس رفسنجان حاصل یک حرکت سه ساله است. این تیم چندین سال در لیگ یک رتبه دو رقمی داشت اما به قهرمان آن رقابت‌ها تبدیل شد. وقتی هم به لیگ برتر آمد در سال اول رتبه تک‌رقمی به دست آورد این روند رو به جلوست اما توقع ایجاد کردن خیلی زود است. قرار هم نیست چنین اتفاقی بیفتد.

سرمربی مس رفسنجان توضیح داد: بازی به بازی جلو می‌رویم اختلاف تیم‌ها در جدول خیلی به هم نزدیک است از اینکه تیمم نسبت به قبل بازی‌های بهتری انجام می‌دهد خوشحال هستم و به بچه‌ها می‌گویم از فوتبال لذت ببرید و دنبال نتیجه نباشید آنها باید وظیفه تاکتیکی خود را به درستی انجام بدهند که نسبت به قبل این اتفاق اکنون در مس رفسنجان می‌افتد.حسن جعفری به عنوان یک بازیکن باتجربه دقیقه 87 به زمین رفت اما دیدید با چه اراده و جسارت و قدرتی وارد زمین شد. به این می‌گویند بزرگی کردن اکنون بازیکن ما برای همدیگر می‌میرند و مهم نیست چه کسی بازی می‌کند آنها امنیت تیمی دارند وظیفه‌ام بود چنین کاری در مس انجام بدهم.

وی در خصوص اینکه چه برنامه‌هایی برای بازی کردن تیمش در زمین بی‌کیفیت ورزشگاه حافظیه شیراز مقابل فجر شهید سپاسی دارد پاسخ داد: بازی بسیار سختی است و کار سختی در زمین حافظیه مقابل تیم محترم فجر و دوست خوبم علی‌اصغر کلانتری داریم.

ربیعی در خصوص مصدومیت میثم تیموری پس از برخورد تابلو تبلیغاتی عنوان کرد: میثم قبل از برخورد به تابلو دچار پیچیدگی مچ پا شد و آسیب دید در هفته‌های اخیر بسیار خوب کار کرده و پس از خوابیدن تورم پایش عکسبرداری می‌کند امیدوارم مشکل خاصی نداشته باشد از صمیم قبل آرزو می‌کنم تیموری‌، قائم اسلامی‌خواه و محمد انصاری به بهبودی برسند. همیشه بازیکنانی که به دلیل زحمت کشیدن برای مس رفسنجان مصدوم می‌شوند در اولویت قرار می‌دهیم. ضمن نگهداری آنها باید احترامشان را حفظ کرده و شرایط خوبی برای آینده‌شان رقم بزنیم.

سرمربی مس رفسنجان در پاسخ به این سوال که آیا تیمش در 4 هفته ابتدایی فقط 4 امتیاز گرفت و آیا به دلیل به اوج رسیدن مس رفسنجان در 5 بازی اخیر 13 امتیاز گرفته‌اند گفت: تیم ما همچنان کار دارد اما ریتم بهتری از قبل دارد. به دلایلی در پیشرفت دیدارهای دوستانه کمی داشتیم 10 روز زودتر همه به سرچشمه آمدیم همه این عوامل در شروع نه چندان خوب‌مان تأثیر گذاشت اما مس رفسنجان رفته رفته بهتر می‌شود هنوز هم درگیری‌هایی داریم واقعا نگران زمین سرچشمه هستم روزی که اینجا آمدیم این زمین کیفیت بهتری داشت اما اکنون چمن آن زرد و سوخته شده است. در این زمینه تمرین و بازی می‌کنیم تیمی در سطح لیگ برتر امکانات سخت‌افزاری بهتری می‌خواهد. الحق و الانصاف مسؤولان باشگاه تلاش مجدانه‌ای انجام می‌دهند و ان‌شاءالله هر چه سریع‌تر بتوانیم به رفسنجان برگردیم و در شأن این شهر فوتبال بازی کنیم.

وی در مورد عملکرد داور دیدار با تراکتور و نشان دادن 8 کارت زرد در این بازی گفت:‌متأسفانه بازی کارت زرد زیادی داشت اما داوری خیلی خوب بود. داور نزدیک به صحنه و مسلط به کار بود. بیشتر کارت‌هایی هم که به بچه‌های مان شان داد درست بود البته در برخورد مهرداد رضایی با بازیکن تراکتور چیزی اتفاق نیفتاد که کارت زرد داشته باشد. با وجود اینکه خیلی از صحنه‌ها خطا به نفع تراکتور گرفت و با وی اختلاف نظر داشتیم اما خوب و مسلط داوری کرد.

ربیعی در مورد دیدار جام حذفی مس رفسنجان مقابل تراکتور و اینکه آیا برنامه‌ای برای جلوگیری از تکرار گل خوردن از این تیم دارد گفت:‌در جای خودش به این موضوع فکر می‌کنیم تراکتور تیم خوبی است و مهره‌ها و کادر فنی خوبی هم دارد جدا از سرمربی خارجی‌اش حسین خطیبی و وحید فاضلی مربیان فهمیده و کار بلدی هستند. کاظم محمودی هم سرپرست خوبی است اما کارمان امروز با تراکتور تمام شد و باید به دیدار بعدی فکر کنیم فاصله مسابقات خیلی به هم نزدیک است و این موضوع و جابه‌جا شدن تیم کارمان را سخت می‌کند اما باید ریکاوری مناسبی برای دیدار با فجر سپاسی داشته باشیم.

وی در مورد هماهنگی بازیکنان تیمش عنوان کرد:‌ تمام نفرات خط جلوی‌مان یعنی فراز امامعلی،‌ محمدرضا سلیمانی، سلیمان، محسن آذرباد، گادوین منشا، علی زارع، محمدحسین کریم‌زاده خوب هستند.

*سولدو: بازی را خوب شروع کردیم اما شکست خوردیم

زونیمیر سولدو سرمربی تیم فوتبال تراکتور پس از شکست 3 بر 2 تراکتور مقابل مس رفسنجان در نشست خبری اظهار داشت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و آن را در کنترل داشتیم. توانستیم حملات حریف را خنثی کنیم اما در ادامه روی یک صحنه که نمی‌دانم پنالتی بود یا خیر گل خوردیم. نمی‌خواهم وارد مسائل داوری شوم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم هم بازی را خوب شروع کرده و به گل تساوی هم رسیدیم اما متاسفانه به دلیل تمرکز کم گل دوم را دریافت کردیم. درادامه روی اشتباه فردی و از دست دادن توپ در وسط زمین حریف به گل سوم رسید. با این وجود باز هم به گل رسیدیم اما مس بهتر ظاهر شد و به برد رسید.

سرمربی تیم تراکتور خاطرنشان کرد: تعویض‌هایم را به این دلیل انجام داد که تیم در بخش حمله شکل بهتری بگیرد و کار رو به جلو را بهتر انجام بدهیم تا بتوانیم به‌ گل‌های بیشتری دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/








https://www.dana.ir/1791036

'); d.write('

اخبار مرتبط

آخرین اخبار

دانلود آهنگ جدید

خرید نهال

بلیط چارتری

دانلود سریال نیسان آبی

بلیط هواپیما آنلاین

بازار

';
document.body.innerHTML += t;

}
}, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن