سیاسی

رحمانی فضلی : بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در هفته دولت به ثمر می نشیند

پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ – ۲۲:۰۴ رحمانی فضلی : بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در هفته دولت به ثمر می نشیند

وزیر کشور گفت: هفته دولت امسال، ۱۷۲۲ پروژه جدید نیز کلنگ زنی می شود که کل اعتبار پیش بینی شده برای آن حدود هجده هزار میلیارد تومان است.

رحمانی فضلی : بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در هفته دولت به ثمر می نشیند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در آستانه هفته دولت، رحمانی فضلی با اشاره به نظارت وزارت کشور از طریق استانداری ها بر طرح‌ها و پروژه‌های استان های مختلف کشور گفت: تعداد کل پروژه‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری در هفته دولت امسال با احتساب پروژه‌های ملی، استانی، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، بخش خصوصی و خیرین در حوزه‌های مختلف بیش از هجده هزار پروژه ( ۱۸۳۹۷) است که مجموع اعتبار کل آن حدود پنجاه هزار میلیارد تومان می باشد.
وزیر کشور افزود: علاوه بر طرح های پرشماری که افتتاح می شود، هفته دولت امسال، ۱۷۲۲ پروژه جدید نیز کلنگ زنی می شود که کل اعتبار پیش بینی شده برای آن حدود هجده هزار میلیارد تومان است.
وی با اشاره به حضور مؤثر بخش خصوصی در سرمایه گذاری و اجرای طرح هایی مختلف خاطر نشان کرد: سهم پروژه‌های بخش خصوصی کشور به مقدار ۴۵ درصد از کل اعتبارات به ثمر نشسته در هفته دولت امسال، بیشترین و پروژه‌های خیرین با یک درصد از کل این اعتبارات، کمترین سهم را به خود اختصاص داده است. همچنین پروژه‌های ملی با ۲۵درصد، دارای رتبه دوم، پروژه‌های استانی با ۱۷ درصد رتبه سوم و پس از آن به ترتیب پروژه‌های شهرداری‌ها با ۱۰ درصد و پروژه‌های دهیاری‌ها با ۲ درصد از کل اعتبارات به ثمر نشسته، رتبه‌های چهارم و پنجم را دارا می باشد.
گفتنی است؛ متوسط سرانه اعتبارات پروژه هایی که در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد برای هر نفر در کشور برابر با ۶.۳ میلیون ریال است.

انتهای پیام/

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن