سیاسی

رحمانی فضلی: در تولید تجهیزات مقابله با کرونا به مرحله کیفیت ورود کرده‌ایم

شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ – ۲۱:۵۵ رحمانی فضلی: در تولید تجهیزات مقابله با کرونا به مرحله کیفیت ورود کرده‌ایم

وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا از پیشگامی کشور در حوزه تولید ماسک، ونتیلاتور و سایر تجهیزات مورد نیاز وزارت بهداشت در امر مبارزه با کرونا خبر داد و گفت: امروز به لطف خداوند و تلاش کارگران و واحدهای تولیدکننده از کمیت عبور کرده‌ایم و در مرحله کیفیت قرار داریم.

رحمانی فضلی: در تولید تجهیزات مقابله با کرونا به مرحله کیفیت ورود کرده‌ایم

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا در حاشیه نشست امروز کمیته تدارکات و پشتیبانی ستاد ملی مدیریت کرونا با قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا که درمحل سالن پیامبراعظم (ص) وزارت کشور برگزار شد، با اشاره به مجموعه تلاش های بعمل آمده و نتایج بدست آمده در مهار و مدیریت بیماری کرونا؛ گفت: طبق روال جلسه امروز ما با کمیته تدارکات و پشتیبانی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که دوستان وزارت صمت هستند؛ برگزار شد و گزارشات خوبی در خصوص وضعیت تولید ماسک، ونتیلاتور، اکسیژن و دستگاههای اکسیژن ساز و سایر تجهیزات مرتبط با بیماری کرونا ارائه شد.

وزیر کشور تصریح کرد: دوستان ما در وزارت بهداشت از نیازهایشان در این شرایط گفتند و قرار شد با رعایت کیفیت و کمیت و با قیمت عادلانه و مناسب، همه این خدمات در اختیار وزارت بهداشت قرار گیرد و همچنین اقلامی مثل ماسک، مواد ضدعفونی‌کننده و کالا‌های بهداشتی با قیمت مناسب در دسترس مردم باشد.

رحمانی فضلی اظهار داشت: جلسه امروز نشان از این است که هماهنگی، همکاری و همدلی بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف به‌وجود آمده و همین هماهنگی موجب شده در روند کار در مسیر موفقیت حرکت کنیم.

وی گفت: تعهداتی که وزارت صمت درخصوص تامین امکانات، کالا‌ها و تجهیزات و خدمات دارد در جلسه بررسی شد که بحمد ا… در مجموع روند، قابل قبول است و بخش صنعت در این عرصه، هم اکنون از کمیت عبور کرده است و روی کیفیت کار می‌کند و همچنین علاوه بر تامین کالا‌ها و خدمات مورد نیاز داخلی، به صادرات هم فکر می کنند.

رحمانی فضلی در پایان گفت: این دستاوردها از مفاخر مردم عزیز، مجموعه تولیدکنندگان و کارگران عزیزان است که در واحدهای تولیدی سراسر کشور زحمت می کشند و امیدواریم این همکاری و همگرایی ادامه داشته باشد تا خبرهای خوب بیشتری برای مردم عزیزمان داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن