سیاسی

رسیدگی به شکایات دولتی‌ها از نمایندگان مجلس در جلسه هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان

سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ – ۱۹:۵۰ رسیدگی به شکایات دولتی‌ها از نمایندگان مجلس در جلسه هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان

سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس از برگزاری جلسه این هیات در ظهر فردا (چهارشنبه) خبر داد.

رسیدگی به شکایات دولتی‌ها از نمایندگان مجلس در جلسه هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره برگزاری جلسه این هیأت در روزهای آتی اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است ظهر فردا (چهارشنبه ۱ بهمن) نشستی را با حضور اعضای هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان برگزار کنیم.

وی درباره وجود پرونده‌ای از مجلس دهم در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس یازدهم، افزود: هیچ پرونده مفتوحی از مجلس پیشین در این هیأت وجود ندارد و به تمامی این پرونده‌ها رسیدگی شده است.

غضنفرآبادی همچنین درباره شکایت‌های واصله از نمایندگان به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان، تصریح کرد: تعدادی از وزرا و همچنین معاون پارلمانی رئیس جمهور شکایتی از نمایندگان به این هیأت واصل داشته‌اند که به همگی آنها رسیدگی شده و تعدادی زیادی از این شکایت‌ها مختومه شده است. البته تعدادی هم در حال بررسی است.

وی خاطرنشان کرد: در اکثر رسیدگی‌ها به این شکایات به این نتیجه رسیدیم که اظهارنظر نمایندگان در چارچوب ایفای وظایف نمایندگی بوده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن